بانک و بیمهبیمهگردشگری

حضور فعال بیمه سامان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی تهران

شرکت بیمه سامان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی تهران که با حضور هیئت‌هایی از کشورهای همسایه افتتاح شد، حضوری فعال دارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، در این نمایشگاه محصولات جامع و به ویژه بیمه مسافرتی شرکت بیمه سامان به مخاطبان معرفی و عرضه خواهد شد.

بیمه مسافرتی سامان که مسافران عازم به خارج از کشور و همچنین مسافران ورودی به داخل کشور را تحت پوشش قرار می دهد، پوشش«کرونا» را نیز به همراه دارد.

با خرید این بیمه نامه، شرکت بیمه سامان به بیمه شده تعهد می دهد هزینه های فوریت های پزشکی و دندان پزشکی، هزینه های ناشی از مفقودی چمدان، سرقت و حوادث منزل در طول سفر و نیز هزینه های ناشی از لغو رویداد های تجاری، ورزشی و آموزشی رزرو شده را پوشش دهد.

این بیمه نامه علاوه بر روش های معمول مانند مراجعه به شعب و نمایندگی ها، به صورت آنلاین نیز از سایت شرکت بیمه سامان قابل خریداری است.

نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران که فعالان حوزه خدمات و تجهیزات صنعت گردشگری و هتل داری ایران در آن حضور دارند، بهترین محل برای عرضه محصولات بیمه ای مرتبط است.

این نمایشگاه از روز شنبه نهم بهمن‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در ۱۰ سالن افتتاح شده است، تا روز سه‌شنبه، دوازدهم بهمن‌ماه ادامه دارد. ساعت بازدید از این نمایشگاه از ۹ صبح تا ۱۷ عصر است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا