بانکبانک و بیمه

بانک پارسیان؛ مقام دوم در شاخص های فروش و دارایی در میان بانک های خصوصی

در بیست و چهارمین رتبه‌بندی صد شرکت برتر سازمان مدیریت صنعتی، موسوم به۱۰۰IMI، بر اساس عملکرد سال مالی ۱۳۹۹، بانک پارسیان در عملکرد شاخص های فروش و دارایی، مقام دوم در میان بانک های خصوصی را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، همچنین بر اساس این رتبه‌بندی، بانک پارسیان ضمن قرار گرفتن در فهرست صد شرکت برتر کشور، توانست در شاخص فروش رتبه ششم و شاخص بیشترین دارایی نیز رتبه پنجم در میان تمامی بانک‌ها را کسب کند.

به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان؛ در همایشی که روز دوشنبه ۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ با حضور مسئولین ، مدیران شرکت‌های برتر و بزرگ کشور و اصحاب رسانه برگزار شد؛ از شرکت‌های پیشرو و برتر کشور تقدیر به عمل آمد.
در این همایش، بر اساس ارزیابی‌های به‌عمل‌آمده جهت رتبه‌بندی ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور، بانک پارسیان به پشتوانه اعتماد مشتریان و تلاش کارکنان خود علاوه بر کسب رتبه‌های برتر از۱۰۰IMI توانست همچون سال‌های گذشته در میان صد شرکت برتر کشور قرار گیرد .
سازمان مدیریت صنعتی همه‌ساله به رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران می‌پردازد. این رتبه‌بندی با الهام از رسالت سازمان با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای روشن‌تری از کسب‌وکار اقتصادی کشور ارائه می‌دهد و به مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران، یاری می‎رساند تا شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور بیابند.
این رتبه‌بندی سالانه بر اساس اطلاعات موجود در صورت‌های مالی حسابرسی شده شرکت‌ها و باهدف شناسایی جایگاه بنگاه‌های اقتصادی و گسترش رقابت میان آن‌ها و کمک به سیاست‌گذاران‌ اقتصادی کشور انجام می‌شود.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا