کسب و کار

بهترین مدلهای صندلی راک چوبی تولید شده در صنایع چوبی آنیل

از دیرباز  استفاده از مبلمان منزل  در کشورهای اروپایی به دلایل مختلف من جمله قرار گرفتن در محیط های کوهستانی جنگلی و پر درخت ،محیط های دارای رطوبت بالا و مرطوب رواج داشته است.

استفاده از مبلمان مدرن و مبل کلاسیک در فرهنگ و تاریخ کشور ما به نوعی نشان دهنده زندگی اشرافی بوده که می توان از مبلمان در کاخ ها ،رواق و یا منازل پادشاهان و یا فرمانروایان ایران باستان یاد شده و در اماکن به جا مانده از ایشان دیده می شود.

صندلی راک چوبی

همچنین بخوانید

امروزه استفاده از مبلمان چوبی در منازل یک فرهنگ عادی در سطح عموم مردم بوده و به نوعی دیگر نمی توان منزلی را بدون مبلمان و استفاده از دکوراسیون چوبی تصور نمود.

متخصصین و طراحان صنایع چوبی آنیل با استفاده از دانش فنی و بهره گیری از اطلاعات به روز در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون و مبلمان منزل توانسته گامی بسیار قوی  و فوق العاده حرفه ای برداشته و با استفاده از متریال مصرفی درجه یک و فوق العاده با کیفیت محصولاتی خاص و ویژه و منحصر به فرد برای مبلمان منازل شما عزیزان طراحی و تولید نماید

 

یکی از المان های منزل که حس نوستالژی و ویژه‌ای ایجاد می نماید، صندلی راک بوده است.

صندلی راک

صندلی راک چوبی  از صندلی های چوبی و با دوامی می باشد که حس آرامش و نشیمن فوق العاده راحتی داشته و بنا به طراحی خاص و ویژه آن امکان حرکت رو به جلو و عقب را دارد به نحوی که حس آرامش و در آغوش گرفته شدن توسط مادر را برای افراد ایجاد می نماید، همیشه وقتی روی یک صندلی راک  راحتی قرار می گیرید حس خاص بودن، قدرت آرامش توأم با ریلکس کردن به شما القا می شود.

از صندلی راک چوبی  گاهاً به عنوان صندلی شیردهی مادریا صندلی گهواره ای کلاسیک یاد شده و در سبک های مدرن صندلی راک مبلی مدرن  به عنوان المانی در اتاق کودک و وسایل مورد نیاز در سیسمونی نوزادان یاد شده به نحوی که مادر با در آغوش گرفتن فرزند خود و استفاده از این صندلی راحت و زیبا حس آرامش برای خود و فرزند دلبندش ایجاد می نماید .حس آرامش در آغوش گرفته شدن توسط مادر و حرکات آرام بخش همانند ننو . و خصوصاً آرامش و حس ریلکس نمودن توسط مادر پس از ساعتها فعالیت و کار روزانه در مجموع لحظات بسیار خوشایند و دلنشینی را ایجاد می نماید که قابل وصف نیست.

صندلی راک

صنایع چوبی آنیل یکی از پیشگامان در زمینه تولید و طراحی انواع صندلی های راک راحتی در سبک های مدرن و نئوکلاسیک بوده و به جرأت می توان گفت بهترین و خاص ترین مدل های صندلی های راک چوبی را می توان در این مجموعه پیدا نمود.

مدلهای صندلی راک چوبی کدامند؟

در صنایع چوبی آنیل صندلی های راک بسیار زیبا و متنوعی تولید شده که شما عزیزان می توانید با توجه به سبک دکوراسیون منزل و چیدمان منزل  خود آنهارا سفارش دهید.مدل های صندلی راک مبلی مدرن و صندلی راک مدرن

قیمت صندلی راک چوبی یا صندلی گهواره ای  به دلیل مرغوبیت و کیفیتی که این صندلی ها باید داشته باشند معمولا بالاست. بنابراین اگر قصد خرید صندلی راک با کیفیت دارید باید بودجه خوبی هم برای این کار در نظر بگیرید.

صندلی راک

حتی شما عزیزان می توانید هر گونه طرح و یا مدل خاصی که مد نظر دارید با کارشناسان ما در صنایع چوبی آنیل مطرح نموده و یک کار خاص و ویژه را به صورت کاملاً منحصر به فرد و انحصاری در منزل زیبای خود داشته باشید.

صنایع چوبی آنیل تمام محصولات خود را از جمله صندلی های راک چوبی و راحتی را با ۲۴ ماه گارانتی و ضمانت نامه عودت کالا در صورت عدم رضایت شما مشتریان عزیز تقدیم حضورتان می نماید.

در انتخاب صندلی راک به چه نکاتی باید توجه کرد؟

لازم به ذکر است که برخی از تولید کنندگان در طراحی و ساخت صندلی راک کلاسیک و مدرن نکات و مسائل فنی بسیار ریزی را در نظر نمی گیرند و صرفاً با قوس دار نمودن زیر پایه های صندلی اقدام به طراحی و ساخت صندلی راک می نماید.

در صورتیکه محل مرکز ثقل صندلی میزان حرکت ننویی و حفظ تعادل در حرکت های با بسامد بالا مسائل فوق العاده ویژه و احساسی هستند که در زمان طراحی باید در نظر گرفته شود.

متخصصین و طراحان صنایع چوبی آنیل با بهره گیری از نرم افزارهای خاص و ویژه طراحی چوب توانسته‌اند تمام مسائل فیزیکی و ارگونومیکی در طراحی و ساخت این صندلی های راک چوبی زیبا رادر نظر گرفته و محصولی بسیار خاص و ویژه و کاملا استاندارد را تقدیم مشتریان عزیز نمایند

شما عزیزان می توانید جهت کسب راهنمایی و یا توضیحات بیشتر با مشاوران ما دروبسایت

https://annillwood.com

. ارتباط باشید

صنایع چوبی آنیل یکی از پیشگامان در زمینه تولید و طراحی انواع صندلی های راک راحتی در سبک های مدرن و نئوکلاسیک بوده و به جرأت می توان گفت بهترین و خاص ترین مدل های صندلی های راک چوبی را می توان در این مجموعه پیدا نمود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا