ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

تقاضای اعمال ماده ۲۳۴ درباره وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که بیش از ۵۰ نماینده در نامه ای به هیات رییسه خواستار شدند که ماده ۲۳۴ آیین نامه درباره وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات در خصوص ترک فعل صورت گرفته در تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات اعمال شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، عباس مقتدایی با بیان اینکه پیگیری های زیادی برای تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات در طول سال جاری صورت گرفته است، گفت: وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات مرتبا می گویند «انجام می شود» ولی متاسفانه اقدام عملی صورت نگرفته از طرف دیگر تعداد زیادی از ایثارگران مخابرات گلایه می کنند که چرا تاکنون این موضوع انجام نشده است.

همچنین بخوانید

مقتدایی اضافه کرد: در همین راستا باتوجه به ترک فعل صورت گرفته، اعمال ماده ۲۳۴ قانون آیین نامه داخلی مجلس علیه وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات با حدود ۵۰ امضا تقدیم هیات رییسه مجلس شد و امضاها روبه افرایش است. ان شاءالله موضوع بررسی و پس از تصویب به قوه قضاییه ارجاع می شود. مدیران مخابرات و وزارت ارتباطات بزودی به مجلس احضار می شوند و در صورت عدم اقدام، این شکایت نمایندگان به قوه قضاییه ارجاع می شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، طبق ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس، هرگاه حداقل ۱۰ نفر از نمایندگان و یا هرکدام از کمیسیون‌ها، عدم رعایت شئونات و نقض یا استنکاف از اجرای قانون یا اجرای ناقص قانون توسط رئیس‌جمهور و یا وزیر و یا مسئولین دستگاه‌های زیرمجموعه آنان را اعلام کند، موضوع بلافاصله از طریق هیأت رئیسه جهت رسیدگی به کمیسیون مربوطه ارجاع می‌شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا