خودروصنعت، معدن، تجارت

نسل جدید بی وای دی تانگ در حال تست‌های جاده‌ای

خودروی شاسی بلند جدید "BYD" که ماه آوریل در نمایشگاه بین المللی پکن چین رونمایی شد، اخیرا یکسری تصاویر جدید از آن منتشر شده است که نشان می‌دهد این خودروی شاسی بلند جدید در حال طی کردن تست‌های جاده‌ای خود است، به همین منظور این احتمال وجود دارد که تا چند ماه آینده مراحل توسعه آن به پایان رسیده و از اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی وارد بازار چین و سپس بازارهای جهانی شود.

فروردین ماه سال جاری بود که شرکت خودروسازی BYD تولید و عرضه جدیدترین محصول خود تحت عنوان "Tang 100" را آغاز کرد که در واقع یک خودروی شاسی بلند هیبریدی برمبنای نسخه‌های استاندارد این خودرو به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از خودرو بانک، حال درست همزمان با تولید و عرضه شاسی بلند "تانگ ۱۰۰"، این خودروساز چینی اشاره محدود و بدون جزییات هم به جانشین بعدی خودروی "تانگ" کرده بود، تا اینکه بلاخره اولین تصویر از آن در رسانه‌های بین المللی منتشر شد و حالا نیز شاهد گذراندن مراحل تست و بررسی آن در جاده‌ها هستیم تا از سال آینده میلادی شاهد حضور این خودروی شاسی بلند چینی در بازار باشیم.

03

در خصوص این خودروی شاسی بلند، می‌توان یک طراحی بسیار خوب و پیشرفته را از این خودرو شاهد بود که فاکتورهای طراحی آن بسیار خوب کار شده و می‌تواند یک بازار فروش بسیار خوب را برای BYD به همراه داشته باشد. البته انتظار می‌رود این محصول هم مورد پسند کارمانیا قرار گیرد و به بازار داخل کشور هم تزریق شود که قطعا بازار فروش بسیار خوبی خواهد داشت، هرچند بدون تایید نهایی شرکت سازنده، گفته می‌شود که این خودروی شاسی بلند چینی به یک سیستم محرک هیبریدی متشکل از یک موتور ۲ لیتری توربوشارژر بنزینی و همچنین ۲ موتور الکتریکی مجهز شده است که در مجموع ۵۵۰ اسب بخار قدرت در کنار ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور داشته و از یک جعبه دنده ۹ سرعته اتومات DCT برای انتقال نیروی خود استفاده می‌کند.

در پایان گفته می‌شود که این خودروی شاسی بلند به احتمال زیاد با محدوده قیمت ۳۸ هزار دلار به مشتریان عرضه خواهد شد که برای یک خودروی شاسی بلند ۵۵۰ اسب بخاری مجهز به یک سیستم محرک هیبریدی بسیار خوب و حیرت انگیز خواهد بود.

 برای مشاهده و دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات بی وای دی در ایران کلیک کنید

منبع:اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا