بانکبانک و بیمه

انتشار چهل و پنجمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین

چهل و پنجمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در این شماره از نشریه می خوانیم:

سید محمدحسین استاد سردبیرنشریه ارتباط ایران زمین؛ متأسفانه ســویه جدید کرونا اومیکرون- با قدرت سرایت بسیاربالا و خطری جدی به سویه غالب در کشور تبدیل شده اســت و می طلبد که ما ضمن تزریق دوز ســوم واکسن های پیشنهادی از ســوی وزارت بهداشت، سلامت خود، خانواده واطرافیان را در اولویت قرار دهیم. تمام تلاش بانک ایران زمین نیز در شعب سراسری بانک برهمین مسأله متمرکز شده است.
نکته دیگر ابراز خرســندی بانک ایران زمین از استقبال خوب مشــتریان ارجمند بانک از طرح تسهیلاتی انتخاب است. امیدواریم این طرح یکساله بتواند گامی مؤثر در جهت رفع مشکلات مالی شما عزیزان بردارد. آنچه مسلم است این است که تلاش مدیران در تمام سطوح سازمانی در جهت خدمت به هموطنان و باز کردن گرهی هرچند کوچک از مشکلات آنهاست. سال ۱۴۰۰ نیز با تمام فراز و فرودهایش به ایســتگاه پایانی خود نزدیک می شود.
خوشبختانه بانک ایران زمین در ده ماه اخیر توانســت کارنامه قابل دفاعی را در زمینه خدمت رســانی به مردم و عمل به مسؤولیت های اجتماعی خویش ارائه کند؛ به نحوی که با وجود تمام مشکلات پیش رو توجه به سلامت مردم شریف ایران زمین؛ همچنین محیط زیست هرگز از مدارتوجه مدیران بانک خارج نشد و سطح رضایت مشتریان ارجمند و مردم قدرشناس، گواه صادق این مطلب است.
* مدیرعامل؛ با تمام توان از تولید و اشتغال‌زایی مولد حمایت می‌کنیم
* اعطای وام ۱۰۰ میلیون تومانی در قالب طرح “انتخاب”
* قدردانی ازشعب برتربانک ایران‌ زمین
* چرا وجود تالاب ها، برای زمین حیاتی است؟
* رادیو آوای ایران زمین؛ ماه بهمن: چالش زیبای روز ” پدر” برای مخاطبان این رسانه
گزارش اخبار استان ها، مقاله، پرونده، گفتگو و مصاحبه با مدیران موفق، فناوری، بانک های جهانی، دانستنی، مناسبتی، ایران شناسی، فرایند، سلامت، ایران زمین در رسانه ها، آشنایی با نحوه کاشت و پرورش گیاهان و با هنرمندان از دیگر قسمت های جذاب نشریه ارتباط ایران زمین است.
برای دریافت متن کامل شماره۴۵ نشریه ارتباط ایران زمین روی فایل pdf کلیک کنید….
فایلهای پیوست

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا