ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

برگزاری آنلاین کنفرانس طراحان اپل

اپل کنفرانس سالانه طراحان (WWDC) را برای سومین سال متوالی به صورت آنلاین برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، انتظار می رود در این کنفرانس که از شش تا ۱۰ ژوئن برگزار می شود، اپل اطلاعات جدیدی درباره نرم افزار جدید شامل iOS ۱۶ فراهم کند.

پیش از سال ۲۰۲۰، اپل کنفرانس طراحان جهانی را در سن خوزه کالیفرنیا با حضور هزاران طراح و کارمند این شرکت برگزار می کرد. برگزاری این رویداد برای نخستین بار در ژوئن سال ۲۰۲۰ به دلیل پاندمی کووید ۱۹ آنلاین شد و سال میلادی گذشته هم در قالب آنلاین برگزار شد.

با این حال امسال اپل اعلام کرد ۶ ژوئن میزبان طراحان و دانشجویان در مقر این شرکت در کوپرتینوی کالیفرنیا خواهد بود تا سخنرانی اصلی و ویدیوهای پیام رئیس جمهور آمریکا را به همراه شرکت کنندگان آنلاین تماشا کنند. اپل معمولا در نخستین روز این کنفرانس نرم افزار جدید آیفون، آی پد، اپل واچ، اپل تی وی و مک را در قالب یک ارائه از سوی تیم کوک، مدیرعامل اپل رونمایی می کند. نرم افزاری که در این کنفرانس رونمایی می شود، پیش از این که در مدلهای آیفون جدید به شکل گسترده مورد استفاده قرار گیرد، به شکل بتا در تابستان منتشر می شود.

بر اساس گزارش رویترز، اپل مدل ارزان قیمت آیفون SE با قابلیت اتصال ۵G را در مراسم رونمایی محصول بهاره خود در ماه میلادی گذشته رونمایی کرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا