خودروصنعت، معدن، تجارت

تحقق ۹۰ درصدی وعده تولید اقتصادی مدیرعامل سایپا با «عبور مستقیم» محصول از تولید به فروش/ سایپا ۳۶ هزار دستگاه خودرو تحویل متقاضیان داد/ کاهش ماندگاری خودروها در پارکینگ های سایپا

معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا گفت: این مجموعه از ابتدای سال جاری تا ۵ اردیبهشت ماه ۳۶ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان داده و این در شرایطی است که گروه خودروسازی سایپا موفق شده موجودی خودروهای ناقص را به کمتر از  ۳۰ هزار دستگاه برساند.

به گزارش سایپانیوز، مسعود پروین با اشاره به سرعت گرفتن تولید و تحویل خودروها به مشتریان، اظهارداشت: گروه خودروسازی سایپا با همت کارگران و مهندسان خود توانست، موجودی خودروهای ناقص را از ۸۰ هزار دستگاه به کمتر از ۳۰ هزار دستگاه برساند و در این میان برنامه ریزی شده که در کمترین زمان ممکن، خودروهای کف پارکینگ به عدد استاندارد برسد.

او خاطرنشان کرد: گروه خودروسازی سایپا بعد از مدت ها که گرفتار تولید خودروهای ناقص بود، با برنامه ریزی مدیریت جدید، حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو را بدون هیچ نقص قطعه ای مستقیما روانه بخش فروش کرده و عملا با «عبور مستقیم» از خط تولید به دست مشتری به یک رکورد دست یافته است.

پروین افزود: بر این اساس وعده «تولید اقتصادی» مدیرعامل گروه سایپا به میزان ۹۰ درصد تحقق یافته و برنامه ریزی شده تا تولید خودروهای ناقص و دارای کمبود قطعه حتی المقدور اتفاق نیفتد و با سرعت تمام قطعات مورد نیاز خودروها تامین و وارد خطوط تولید شود.

معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا ۵ اردیبهشت، منهای ۲۰ هزار خودرو که به صورت مستقیم به مشتریان ارایه شد، ۱۶ هزار خودرو تکمیل و به بخش فروش تحویل داده شده است.

او خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد محصولاتی که در گروه خودروسازی سایپا تولید می شود به صورت “عبور مستقیم” شده و این در حالی است که در مدیریت گذشته سهم تولید خودروهای ناقص ۸۰ درصد بود.

معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا گفت: “عبور مستقیم” خودروها به بخش فروش ۴ ویژگی به همراه دارد که شامل  کاهش پارکینگ های استیجاری برای نگهداری خودروهای ناقص، کاهش حمل و نقل و جابجایی خودروها و صدمات ناشی از آن، کاهش ماندگاری خودروها در پارکینگ و کاهش هزینه های مترتب، است.

پروین تصریح کرد: نکته حایز اهمیت این است که تمام تولیدات سایپا، از نظر کیفیت رشد خوبی داشته است به همین جهت افرادی که محصولات این مجموعه را در سال جاری تحویل می گیرند به ارتقای کیفیت اذعان خواهند داشت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا