امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

مخبر از انبارهای کالاهای اساسی بازدید کرد

معاون اول رئیس جمهور عصر دیروز (جمعه) از انبارهای کالاهای اساسی و سیلوی ۱۲۰ هزار تنی مجموعه شهید مدرس شرکت بازرگانی دولتی ایران بازدید کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، معاون اول رئیس جمهور عصر دیروز (جمعه) از انبارهای کالاهای اساسی و سیلوی ۱۲۰ هزار تنی مجموعه شهید مدرس شرکت بازرگانی دولتی ایران بازدید کرد.

در این بازدید که وزیر جهاد کشاورزی و استاندار تهران، دکتر مخبر را همراهی می‌کردند، وی با توضیحات وزیر و مسئولان این شرکت در جریان وضعیت ذخیره‌سازی روغن، برنج و گندم در انبارها و سیلوهای شرکت بازرگانی دولتی ایران در تهران و سراسر کشور قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به تکمیل ظرفیت انبارهای کالاهای اساسی در سراسر کشور با تلاش‌های وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت اظهار کرد: با وجود اینکه منطقه و جهان با مشکلات اساسی در زمینه کالاهای اساسی روبه‌رو هستند، اما به دلیل پیش‌بینی‌های قبلی و تأمین منابع مالی مورد نیاز توسط دولت سیزدهم، کمبودی در زمینه اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد.

مخبر با بیان اینکه با توجه به تلاش‌های شبانه‌روزی برای خرید کالاهای اساسی مردم، مشکلی در زمینه ذخیره‌سازی و انبار این کالاها وجود ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر، ذخایر بسیار خوبی از کالاهای اساسی و محصولات مورد نیاز مردم در انبارها موجود است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران نیز در جریان بازدید معاون اول رئیس جمهور از یکی از مراکز ذخیره‌سازی‌سازی این شرکت گفت: دکتر مخبر با حضور در مجموعه شهید مدرس از نزدیک شاهد تلاش‌های خستگی‌ناپذیری بودند که برای تکمیل موجودی انبارها و سیلوهای شرکت بازرگانی دولتی ایران با حداکثر ظرفیت ممکن صورت گرفته است.

سعید راد با تأکید بر اینکه با توجه به پیش‌بینی‌های به عمل آمده، کمبودی در زمینه کالاهای اساسی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: گندم، برنج، روغن و شکر مورد نیاز مردم به میزان کافی در انبارهای شرکت بازرگانی دولتی ایران ذخیره شده و ذخایر استراتژیک کشور از میزان مطمئنی برخوردار است و پاسخگوی نیاز مصرفی مردم است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا