صنعت، معدن، تجارتمعدن

روابط عمومی از ارکان توسعه انسانی شرکت های جهان تراز

مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه عنوان کرد: توسعه انسانی همچنان محور اصلی توسعه شرکت های بزرگ و جهان تراز است که روابط عمومی یکی از ارکان آن محسوب می شود.

همچنین بخوانید

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، محمد یاسر طیب نیا،مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه امروز در مراسم اختتامیه اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی بخش معدن و صنایع معدنی گفت: روابط عمومی علم توامان با هنر است. این در حالی است که توسعه انسانی همچنان محور اصلی توسعه شرکت های بزرگ و جهان تراز بوده و روابط عمومی یکی از ارکان آن است.
وی عامل اصلی موفقیت سازمان های برتر جهان را نهادینه شدن فرهنگ کار و تولید در آنها دانست و افزود: فرهنگ کار و تولید را در دین اسلام نیز داریم و باید به دنبال ارائه و تدوین مدل تمدن اسلامی به جهان باشیم.
طیب نیا تصریح کرد: بحث روابط عمومی فراتر از جهاد تبیین است زیرا اطلاع رسانی یکی از وظایف روابط عمومی است. از این رو باید جهان تراز فکر کرده و درست عمل و تبیین کنیم تا در رقابت های جهانی حذف نشویم.
وی یادآور شد: امروزه سرنوشت سازمان ها به نگاه جامعه بر می گردد بنابرابن باید در جامعه فرهنگ سازی کنیم تا به توسعه و رشد اقتصادی دست یابیم.
مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه تاکید کرد:مسولیت اجتماعی سازمان ها فراتر از ساخت مسجد و جاده و مرکز فرهنگ است و باید به فرهنگ سازی در جامعه پرداخت.
وی مشکلاتی همچون قطعی برق واحدهای تولیدی و جنگ رسانه ای دشمن را مطرح کرد و گفت: باید مهندسی فکر رسانه های بیگانه خنثی و تبیین شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا