صنعت، معدن، تجارتمعدن

فراخوان ۴ مناقصه عمومی یک مرحله ای همراه با ارزیابی در شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران

شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران  آگهی فراخوان ۴ مناقصه عمومی یک مرحله ای داد.

به گزارش آرمان اقتصادی از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران در نظر دارد ۴ مناقصه عمومی یک مرحله ای همراه با ارزیابی کیفی در خصوص خرید و تحویل ۶۰ تن کربن فعال(مشخصا برای فرآیندCIL)، خرید و تحویل ۱۸۰۰تن آمونیاک با خلوص حداقل ۱۹ درصد، خرید و تحویل۸ هزار تن نمک بادامی و خرید و تحویل ۱۵ هزار تن آهک کلوخه ای فله ای را برگزار کند.

خرید و تحویل ۸ هزار تن نمک بادامی

از اشخاصی که تمایل به شرکت در مناقصه مزبور را دارند دعوت به عمل می آید، جهت دریافت اسناد مناقصه مربوطه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانیwww.setadiran.ir از تاریخ درج آگهی حداکثر تا پایان وقت اداری(ساعت۱۶) روز یکشنبه مورخ۰۱/۰۳/۱۴۰۱ مراجعه کنند. این متقاضیان می بایست پیشنهادهای خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۶/۰۳/۱۴۰۱ در سامانه تدارکات الکترونیک به نشانی فوق بارگذاری کنند. زمان بازگشایی پاکت ارزیابی کیفی نیز ساعت ۱۱روز سه شنبه مورخ ۱۷/۰۳/۱۴۰۱ خواهد بود.

خرید و تحویل ۱۸۰۰ تن آمونیاک حداقل با خلوص ۱۹ درصد 

متقاضیان جهت دریافت اسناد مربوطه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از تاریخ درج آگهی حداکثر تا پایان وقت اداری(ساعت۱۶) روزدوشنبه مورخ۰۲/۰۳/۱۴۰۱ مراجعه کنند.

همچنین متقاضیان مکلفند پیشنهادهای خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۱۷/۰۳/۱۴۰۱ در سامانه تدارکات الکترونیک به نشانی فوق بارگذاری کنند. زمان بازگشایی پاکت ارزیابی کیفی نیز ساعت ۱۰روز چهارشنبه مورخ ۱۸/۰۳/۱۴۰۱ خواهد بود.

خرید و تحویل ۱۵هزار تن هک کلوخه ای فله ای

همچنین متقاضیان این مناقصه  می توانند جهت دریافت اسناد مربوطه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از تاریخ درج آگهی حداکثر تا پایان وقت اداری(ساعت۱۶) روزدوشنبه مورخ۰۲/۰۳/۱۴۰۱ مراجعه کنند. این متقاضیان می بایست پیشنهادهای خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۱۷/۰۳/۱۴۰۱ به سامانه تدارکات الکترونیک ارسال کنند.

این در حالی است که زمان بازگشایی پاکت ارزیابی کیفی این مناقصه ساعت ۱۲روز چهارشنبه مورخ ۱۸/۰۳/۱۴۰۱  اعلام شده است.

خرید و تحویل ۶۰ تن کربن فعال(مشخصا برای فرآیندCIL)

شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران در نظر دارد خرید و تحویل ۶۰ تن کربن فعال(مشخصا برای فرآیندCIL) را نیز به مناقصه عمومی یک مرحله ای بگذارد. مهلت دریافت اسناد مربوطه برای متقاضیان  از تاریخ درج آگهی حداکثر تا پایان وقت اداری(ساعت۱۶) روز سه شنبه مورخ۰۳/۰۳/۱۴۰۱ اعلام شده است. همچنین می بایست پیشنهادهای خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۱۷/۰۳/۱۴۰۱ به سامانه تدارکات الکترونیک ارسال کنند.

لازم به ذکر است که زمان بازگشایی پاکت ارزیابی کیفی این مناقصه ساعت ۱۴روز چهارشنبه مورخ ۱۸/۰۳/۱۴۰۱ خواهد بود.

مکان بازگاشیی و مدت اعتبار پیشنهادها

مدت اعتبار پیشنهادها در تمام مناقصات فوق،به مدت ۳ ماه از اولین روز پیشنهاد بوده و مدت اجرای پروژه ها نیز یکسال شمسی اعلام شده است.

مکان بازگشایی پاکت پیشنهادها در مناقصات یادشده، آذربایجان غربی، ارومیه، جاده جان وسلو، شهرک فن آوری، طبقه دوم واحد ۲۰۱ و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت خواهد بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا