ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

امکان انتقال محتوای واتس‌اپ از اندروید به آیفون فراهم شد

پیام رسان واتس‌اپ سرانجام قابلیتی را عرضه کرد که به کاربران امکان می‌دهد فایل‌ها و دیتاهای دیگر را از دستگاه اندروید به گوشی iOS منتقل کنند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، این به‌روزرسانی کمک می‌کند مشکل انتقال چت‌ها بین دو سیستم عامل موبایل حل شود. سال گذشته قابلیت انتقال آرشیو کاربران واتس‌اپ از نسخه iOS به اندروید عرضه شده بود و تاکنون اخبار زیادی درباره عرضه قابلیت متقابل وجود نداشت. عرضه این قابلیت از سوی مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت مِتا پلتفرمز – شرکت مادر واتس‌اپ- در پستی در فیس بوک اعلام شد. نخستین نشانه‌های عرضه این قابلیت ابتدا توسط وب سایت WABetaInfo کشف شده بود.

این فرآیند انتقال تنها در گوشی‌های جدید یا آیفون‌های ریست شده عمل می‌کند و از اپلیکیشن فعلی “انتقال به iOS”برای اندروید (که پیش از این به انتقال مخاطبان، تقویم، پیامکها و اطلاعات دیگر کمک می‌کرد)، استفاده می‌کند. در زمان انجام تنظیمات آیفون، باید گزینه انتقال اطلاعات از اندروید انتخاب شود و سپس اقدامات بعدی در اپلیکیشن اندروید دنبال شود. بمحض این که تنظیمات آیفون کامل شد، کاربران باید با همان شماره تلفن، وارد حساب واتس‌اپ خود شوند. 

این قابلیت فعلا در نسخه آزمایشی بتا عرضه شده و بنابراین ممکن است کاربران در فرآیند انتقال، با باگهایی روبه‌رو شوند.

کاربران باید مطمئن شوند که از دستگاه‌های اندروید ۵ لولی‌پاپ یا نسخه‌های جدیدتر با نسخه ۲.۲۲.۷.۷۴ واتس‌اپ یا نسخه جدیدتر آن استفاده و محتوای خود را به دستگاه آیفونی منتقل می‌کنند که نسخه iOS ۱۵.۵ یا جدیدتر از آن را دارد.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، در فرآیند انتقال، همه اطلاعات کاربران شامل تصاویر، ویدیوها و پیامهای صوتی منتقل می‌شود اما سابقه تماس‌ها در همان دستگاه قبلی می‌ماند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا