انرژی

گلرو: مردم سمنان منتظر تسریع در اجرای سد فینکس هستند

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه در «مردم سمنان منتظر تسریع در اجرای آن هستند»، اظهار کرد: سد فینکس ردیف اعتباری دارد و باید در اجرای آن با قدرت و قوت وزارت نیرو به وظایف خود عمل کند.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، عباس گلرو نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در در جلسه روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر نیرو گفت: یکی از مسائل و مشکلات مهم کشور مسئله کمبود آب است که متاسفانه در مدیریت آب اقدامات درستی صورت نمی گیرد. آنچه در صحن به وزیر نیرو توسط نمایندگان تذکر داده می شود، ناشی از سوء عملکرد آنهاست.

وی با تاکید بر اینکه منابع آبی در کشور داریم، اما مدیریت به درستی انجام نمی شود، اظهار کرد: سد فینکس ردیف اعتباری دارد و باید در اجرای آن با قدرت و قوت وزارت نیرو به وظایف خود عمل کند. مردم سمنان منتظر تسریع در اجرای آن هستند.

این نماینده مجلس همچنین در تذکری به رئیس جمهوری خاطر نشان کرد: در شرایطی که باید به مردم امید داد، اما برخی از دولت‌مردان سخنانی خلاف آن می زنند. اخیراً اظهارنظر رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست درخصوص منتفی شدن انتقال آب دریای خزر به استان سمنان باعث ایجاد ناامیدی در میان مردم حوزه انتخابیه من شده است؛ چراکه این طرح به پیشنهاد وزارت نیرو بوده و تاییدیه وزارت نفت و رئیس جمهور را دارد؛ همچنین سه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست نیز آن را تایید کرده اند؛ این اظهارنظر جز ایجاد ناامیدی در مردم نتیجه‌ای ندارد و با روح و روان مردم بازی می‌کند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا