امور زیربناییتعاون و اشتغال

سرپرست وزارت تعاون با خانواده شهیدان عابدی دیدار کرد

اصفهان _ سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان سفر هیئت دولت به اصفهان و به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان تیران و کرون با خانواده شهیدان عابدی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمدهادی زاهدی‌وفا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعد از ظهر پنج‌شنبه، در جریان بیستو پنجمین سفر هیئت دولت به استان اصفهان به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور در شهرستان تیران و کرون حاضر شد.

وی در بازدید از رضوان‌شهر با خانواده شهیدان «حسین و غلامرضا عابدی» دیدار و بر تکریم خانواده شهدا و نقش شهیدان در استواری نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد. در این دیدار فرماندار تیران، امام جمعه رضوانشهر و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی این شهرستان حضور داشتند.

در این دیدار مرتضی محمدی، رئیس شورای شهر رضوانشهر، با ارائه گزارشی مختصر از وضعیت این شهر خواستار انتقال مطالبات به حق این شهر به رئیس جمهور شد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه سفر خود با حضور در گلزار شهدای گمنام رضوان‌شهر، از مقبره دو شهید گمنام رونمایی کرد.

گفتنی است، رضوان‌شهر یکی از شهرهای بخش مرکزی شهرستان تیران و کرون است که حدود ۴ هزار نفر جمعیت دارد. ساکنان این شهر بیشتر به کشاورزی و صنایع مرتبط به سنگ مشغول به کار هستند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا