کسب و کار

کسب درامد سریع با راه اندازی کسب و کار اینترنتی + ۴ نمونه پولساز

به نقل از تیم تحقیقاتی سایت ماهان تیموری: امروزه اکثر افراد قسمتی از روز خود را در فضای اینترنت می گذرانند. به همین دلیل کسب و کار های زیادی در بستر اینترنت به وجود آمده است تا بتواند افرادی را که وارد اینترنت می شود را جذب کند و در نهایت محصولات یا خدمات را به آنها معرفی کند و از آن مشتریان، پول خلق کند. تا سه یا چهار سال پیش اکثر کسب و کارهای اینترنتی در بستر سایت وجود داشتند، اما رشد اینستاگرام باعث شد که کسب و کارهایی در بستر آن نیز به وجود بیاید. رسانه های بیشتر برابر است با داشتن کانال های فروش بیشتر. در نتیجه بهتر است که از هر دو بستر برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنید.

 

راه اندازی کسب و کار اینترنتی

همچنین بخوانید

آموزش کسب و کار اینترنتی

برای آنکه بتوانید افراد را به سایت خود بیاورید، می بایست مدام در معرض دید آنها باشید و آنها را ترغیب کنید تا به سایت و پیج شما وارد شوند و نام شما را به یاد بسپارند. در این مقاله قصد داریم راجع به راه اندازی کسب و کار اینترنتی صحبت کنیم.

 

خودتان را در معرض دید مخاطبان قرار دهید

افراد در اکثر مواقع تنها در زمان‌هایی به سایت یا پیج شما سر وارد می شوند که در معرض دید آنها قرار گرفته باشید. سایت شما تنها در زمانی که به صفحه اول رفته باشید می توانیم بگوییم که در معرض دید مخاطب قرار گرفته است و پیج شما زمانی در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد که وارد اکسپلور شده باشد. برای راهیابی به اکسپلور یا صفحه اول گوگل راهکارهایی وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

 

استفاده از گوگل ادز

هفت مقاله از نه مقاله صفحه اول گوگل از طریق رعایت اصول سئو وارد شده اند و دو مقاله دیگر توسط سیستم تبلیغاتی کلیکی گوگل، به نام گوگل ادز به صفحه اول گوگل می رسند. این سیستم بابت هر کلیک که روی لینک شما می شود از شما پول دریافت می کند. این سیستم برای کسب و کارهای اینترنتی که تازه راه اندازی شده‌اند و از لحاظ سئو سایت نتوانسته‌اند کارهای لازم را انجام دهند، بسیار مناسب است.

استفاده از گوگل ادز برای توسعه کسب و کار اینترنتی

اصول سئو

اصلی‌ ترین راه برای آنکه به صفحه اول گوگل راه پیدا کنید و مخاطبان از طریق آن وارد سایت شما شوند، رعایت اصول سئو است. به طور کلی ما سه نوع سئو کلاه سفید، کلاه سیاه، کلاه خاکستری داریم. بهترین روش سئو، سئو کلاه سفید است.

 

رپورتاژ نویسی

رپورتاژ نویسی به معنای انتشار مقاله در خبرگذاری‌ها است. شما از این طریق می توانید سایت خود را به مخاطبینی که به خبرگزاری ها می آیند نشان دهید و از آن طریق ورودی سایتتان را افزایش دهید.

 

لینک سازی خارجی

یکی دیگر از راه هایی که باعث دیده شدن کسب و کار اینترنتی و سایت شما می شود منتشر کردن محتوا در سایت های دیگر است که به این عمل بک لینک گفته می شود.

 

تبلیغات در پیج های دیگر

اگر کسب و کار آنلاین خود را در بستر اینستاگرام راه اندازی کرده اید، می توانید از طریق تبلیغات در پیج های مرتبط با حوزه کاری خود، مخاطبان زیادی جذب کنید. نکته مهمی که در تبلیغات اینستاگرام وجود دارد، این است که شما تا ۷۲ ساعت پس از انجام تبلیغات فرصت دارید که مخاطبان را جذب پیج خود کنید.

اگر در این ۷۲ ساعت بهترین محتوای خود را در اختیار آنها بگذارید، آنها تبدیل به فالوور واقعی شما می شوند. در غیر این صورت این مخاطبان فقط پیج شما را خواهند داشت و در هیچ کدام از پروژه های شما شرکت نخواهند کرد.

 

 

تولید محتوای کاربر پسند

مهم ترین اصل در آموزش کسب و کار اینترنتی، تولید محتوایی است که واقعا مخاطب را آگاه کند و به سوالات او پاسخ دهد یا اینکه بتواند او را هیجان زده و سرگرم کند.

انواع کسب و کار اینترنتی

انواع دسته های کسب و کار اینترنتی وجود دارد که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید و فعالیت خود را شروع کنید.

 

 کسب و کار اینترنتی و فروش محصول فیزیکی

 

اگر به فروش علاقه دارید، می توانید یک محصول برای خودتان انتخاب کنید و آن را بفروشید. برای فروش محصول فیزیکی مهم ‌ترین گام پیدا کردن تامین کننده مناسب است .

کسب و کار اینترنتی و فروش خدمات

اگر محصول ندارید ولی از مهارت های مختلفی برخوردارید می توانید آن مهارت ها را در قالب خدمات به دیگران عرضه کنید. برای مثال انجام خدمات سئو و تولید محتوا یک کسب و کار اینترنتی خانگی است و شما می توانید از خانه خود این خدمات را به دیگران ارائه کنید و از طریق آن درآمدزایی کنید.

فروش محصول با کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی و فروش آموزش

فروش محصول آموزشی یکی از کسب و کار های آنلاین جذاب است که می توانید از طریق آن تجربیات خود در زمینه های مختلف را به صورت دوره آموزشی تولید کنید و در اختیار دیگران قرار دهید. به روز بودن این حوزه را جذاب کرده است.

کسب و کار اینترنتی و درآمدزایی از طریق تبلیغات

شما می توانید در سایت، پیج اینستاگرام، کانال یوتیوب محتوا تولید کنید و زمانی که بازدید ویدیوهای شما زیاد شد، سفارش تبلیغات بگیرید و از طریق آن درآمدزایی کنید.

 

کلام آخر

راه اندازی کسب و کار اینترنتی چالش های متفاوتی دارد. از مشخص کردن پرسونا مخاطب و شناخت بازار هدف تا انتخاب تامین کننده و… برای موفق شدن در کسب و کار اینترنتی باید اصول آن را بدانید. در سایت ماهان تیموری تمام موارد فوق به صورت رایگان و جامع آموزش داده شده است.

 

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا