انرژی

هدف دولت از سفرهای استانی، رعایت عدالت در توزیع منابع و اعتبارات است

وزیر نیرو گفت: هدف دولت از سفرهای استانی، رعایت عدالت در توزیع منابع و اعتبارات برای برطرف کردن مشکلات اقصا نقاط کشور است.

علی اکبر محرابیان در نشست شورای اداری شهرستان فاروج اظهار کرد: با وجود مضایغ مالی که در کشور وجود دارد مصوبات سفرهای استانی به خوبی پیش رفته و اعتبارات به موقع پرداخت شده است.

وی اولویت طرح های سفر هیات دولت را تعیین تکلیف و تکمیل طرح‌های نیمه تمام اعلام و تصریح کرد: امروز صنعت، دیگر مختص به نقاط خاصی از کشور یا فقط مراکز استان‌ها نیست و باید تمام شهرستان‌ها از مواهب آن برخوردار شوند که شهرک‌های صنعتی نیز در همین راستا ایجاد شده است و تلاش خواهیم کرد تا مشکلات موجود شهرک‌های صنعتی را رفع و زیرساخت‌ها را مهیا کنیم.

وزیر نیرو افزود: در همین راستا امروز تفاهم نامه ساخت پست توزیع برق شهرک صنعتی فاروج با ۶۶ میلیارد تومان اعتبار امضا و عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

محرابیان به بحث رفع تنش آبی که از مطالبات مسئولان فاروج بود نیز اشاره و اضافه کرد: در این خصوص بدون فوت زمان و از محل اعتبارات رفع تنش، هر مشکلی در شهر و روستاهای فاروج باشد با همکاری گروه‌های جهادی رفع خواهد شد.

وی به مطالبات نمایندگان کشاورزان نیز اشاره و ادامه داد: بخش اعظمی از مطالبات کشاورزان استان در جلسات دیده شده و مصوبات اجرایی به زودی ابلاغ خواهد شد.

وزیر نیرو در رابطه با حرایم نیز مطالبی ارائه و اظهار کرد: حرایم همچون حریم خط گاز و رودخانه ها جزو قوانین کشور و رعایت آنها در جهت حفظ ایمنی و یک زندگی ارزشمند و سالم الزامی است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا