انرژی

دو برابر شدن حمل نفت و فرآورده‌های نفتی 

مدیر عامل شرکت ملی نفتکش ایران با ارائه گزارشی از فعالیت های این شرکت در دوره مدیریت جدید، نقطه تمرکز مدیریتی خود را بر موضوعات کلیدی حل چالش‌های منابع انسانی، توسعه و نوسازی ناوگان و توجه و تمرکز بر استفاده از توان داخل ذکر کرده و دستاورد دو برابر شدن حمل نفت و فرآورده‌های نفتی طی هفت ماه گذشته را از افتخارات ملی شرکت ملی نفتکش دانست.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی،  حسین شیوا در بازدید از کشتی‌های شرکت ملی نفتکش در منطقه خارک که به مناسبت چهارم تیرماه، روز جهانی دریانورد انجام شد، ضمن تبریک روز دریانورد به جامعه دریایی و همه دریانوردان شرکت ملی نفتکش، فعالیت و کار این دریانوردان را مصداق واقعی جهاد در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی عنوان کرد.  

شیوا با بیان اینکه در زمینه منابع انسانی و حل چالش‌های فراروی دریانوردان،  طی چند ماه گذشته اقدامات مهمی انجام شده است، این حرکت را رو به جلو توصیف و عنوان کرد اقدامات دیگری نیز برای بهبود وضعیت کارکنان و دریانوردان شرکت، اتخاذ خواهد شد.

همچنین در جریان این بازدید، عبدالحسین بیات – رئیس هیات رئیسه صندوق نفت  از تلاش ها و مجاهدت های دریانوردان ناوگان این شرکت قدردانی کردند و گفت: خدارا شاکر هستم که موقعیتی پیش آمد تا بتوانیم از نزدیک حال و هوای محیط و شرایط کار شما دریانوردان را احساس و درک کنیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا