بانکبانک و بیمه

فلسفه وجودی بانک توسعه تعاون، حمایت از تولید است

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون فلسفه وجودی این بانک را حمایت از تولید اعلام نمود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون؛ محمد جعفر ایرانی عضوهیات مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از سومین نمایشگاه شهر هوشمند و نخستین جشنواره نما نام‌های (برند) روستایی همزمان با هفته نکوداشت شهرداری و دهیاری در مصلای امام خمینی(ره) تهران ضمن بازدید از غرفه های مختلف مستقر در نمایشگاه گفت: امروز مسرور و مفتخرم که اعلام کنم در مجموعه بانک توسعه تعاون بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع مولد در قالب «طرح اشتغال پایدار روستائی» پرداخت شده است.

ایرانی افزود: در یک برنامه ریزی مناسب تلاش کردیم تا چرخه مهاجرت را در جغرافیای پیرامون اجرای طرحهای اشتغال زا، معکوس کنیم.

وی ادامه داد: تامین منابع هدفمند و بررسی شده کمک کرده ضمن ایجاد چرخه ی ارزش آفرین در اتمسفر روستاها، در جهت توسعه یافتگی و ایجاد بستر مناسب اشتغال پایدار عملکردی مناسب ارائه نمائیم

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت:حمایت از کارکرد کم نظیر روستاها، عشایر وکوچ‌روها می‌تواند به سقف تولید ملی و کم اثرکردن تحریم‌ها کمک کند.

ایرانی در پایان گفت: فلسفه وجودی بانک توسعه تعاون این است تا از تعاونی‌ها، بنگاه‌های کوچک، متوسط و صاحبان حرف وتخصص های موجود که بدلیل نبود نقدینگی از مسیر تولید خارج شده اند، به نحو شایسته و درخوری حمایت نماید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا