گردشگری

آشنایی با جذاب ترین سواحل شهر استانبول به همراه آدرس!

 

استانبول جاهای دیدنی زیادی برای گردش دارد که سواحل رویایی آن یکی از بهترین انتخاب‌ها معرفی می‌شود. سواحلی بسیار متنوع که برخی از آن‌ها برای تفریحات آبی مناسب هستند و برخی دیگر با چشم‌انداز زیبای خود برای آفتاب گرفتن و استراحت در کناردریا توصیه می‌شوند. بنابراین دور از انتظار نیست که سالانه تویست‌های زیادی خود را با بلیط هواپیما استانبول به این شهر دیدنی برسانند و از جاذبه‌های گوناگون آن دیدن کنند. حال این پرسش مطرح می‌شود که بازدید از کدام ساحل استانبول تجربه لذت‌بخش‌تری خواهد بود؟ برای یافتن پاسخ این سوال و همچنین آشنایی با آدرس سواحل استانبول و امکانات آن‌ها با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

عکس-از-ساحل-استانبول

مشهور ترین ساحل!

اگر قصد دوچرخه سواری در ترکیه را دارید؛ ساحل را هرگز فراموش نکنید. این ساحل یکی از معروف ترین سواحل ترکیه بوده و در امتداد تنگه بسفر قرار دارد. در ساحل ببک مسیر دوچرخه سواری با چشم‌انداز زیبایی وجود داشته و به شما امکان داشتن لحظات بی‌نظیری را می‌دهد. همچنین خوب است بدانید در نزدیکی این ساحل قلعه روملی حصار استانبول واقع شده که بازدید از آن خالی از لطف نیست. کمی که در این ساحل قدم بزنید کافی شاپ‌ ها و رستوران‌های بسیار جذابی را نیز مشاهده می‌کنید که در طرفداران زیادی میان شهروندان استانبول دارند. پس تا می‌توانید از ساحل ببک در استانبول لذت ببرید و از خدمات بیشمار آن استفاده کنید.

همچنین بخوانید

اقامتی به یادماندنی فقط در این ساحل!

تصور کنید صبح با صدای امواج دریا در کلبه‌های چوبی بسیار زیبایی از خواب بیدار می‌شوید و با چشم‌انداز متفاوتی از دریای سیاه روبه‌رو می‌شوید. قطعا بازدید از ساحل طلایی استانبول و اقامت در کلبه‌های آن لحظاتی فراموش نشدنی برایتان رقم خواهد زد. البته این موارد تنها امکانات این ساحل نبوده و شما می‌توانید در زمین‌های مخصوص گلف و والیبال ساحلی ورزش کنید؛ به گردش بروید یا از رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و مغازه‌های لوکس آن دیدن کنید که برای خرید یادگاری ایده‌ی مناسبی هستند. برای بازدید از این ساحل دیدنی استانبول باید به منطقه روملی فنری استانبول (Rumeli Feneri Köyü Marmaracik) بروید.

سواحل-زیبای-استانبول

ساحل سوما برای هر سلیقه ای!

بی‌تردید بازدید از ساحل سوما استانبول یکی از هیجان‌انگیزترین تجربه‌های شما در ترکیه خواهد شد. چرا که در بدو ورود به این ساحل متوجه خواهید شد برای هر سلیقه‌ای خدمات متنوع دارد. به عنوان مثال اگر علاقه به تفریحات آبی دارید می‌توانید در این ساحل شنا کنید یا از ورزش‌های آبی آن بهره‌مند شوید. همچنین اگر قصد شما از سفر به این ساحل داشتن لحظاتی آرام و بدون ازدحام است؛ توصیه می‌کنیم حتما کلاس‌های یوگای سوما را امتحان کنید که در کمتر ساحلی ارائه می‌شود. در نهایت پس از گذراندن یک روز پرماجرا می‌توانید به تماشای کنسرت و برنامه‌های تفریحی ساحل سوما استانبول بنشینید و شبی خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید. ناگفته نماند ساحل سوما در منطقه ساریر واقع شده و می‌بایست برای ورود به آن هزینه‌ی اندکی را پرداخت کنید.

محبوب ترین ساحل!

ساحل فلوریا استانبول در میان توریست‌ها و مسافران تور ترکیه قاصدک۲۴ از محبوبیت ویژه‌‌ای برخوردار است و یکی از بهترین سواحل شنی استانبول شناخته می‌شود. این محبوبیت به خدمات و امکانات فوق‌العاده‌ی این ساحل برمی‌گردد که می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دارای دریای کم عمق و مناسب برای شنا کردن
  • بهره‌مندی از نجات غریق ماهر
  • ارائه دوش‌های رایگان و تخت‌های مخصوص برای آفتاب گرفتن
  • دسترسی به مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول
  • بازدید از آکواریوم استانبول
  • داشتن رستوران‌ها و کافی شاپ های مختلف
  • رفت‌وآمد آسان و نزدیک به ایستگاه اتوبوس امینونو
  • پاکیزه‌بودن محیط و دریا
  • دارای بهترین ماسه‌های شنی برای بازی کودکان

ناگفته نماند برای ورود به ساحل فلوریا استانبول باید هزینه‌ی معینی را پرداخت کنید. البته برخی از بخش‌های این ساحل رایگان هستند و نیاز به هزینه ورودی ندارند.

لحظاتی هیجان انگیز در نان استاپ!

در میان انواع سواحل، نان استاپ یکی از بهترین مکان‌ها برای بازی‌های گروهی، شرکت در کلوپ‌های تفریحی و کنسرت‌های جذاب است. همانطور که از نام آن پیداست در این ساحل هیچ چیز متوقف نمی‌شود و در هر زمان که به آن مراجعه کنید؛ برنامه‌های سرگرم‌کننده و تفریحات آبی و ساحلی برگزار می‌شود. بنابراین توصیه می‌کنیم اگر به ساحل نان استاپ استانبول قدم گذاشتید؛ قایقرانی، موج سواری، استراحت در تخت‌های آفتاب‌گیر و غذاهای خوشمزه‌ی ترکی را در رستوران‌های ساحل فراموش نکنید. ناگفته نماند ساحل نان استاپ در کیلیوس استانبول قرار دارد.

تفریحات-آبی-در-سواحل-توریستی-استانبول

طعم بینظیر غذاهای ترکی در دالیا!

ساحل دالیا یکی از سواحل تفریحی استانبول شناخته می‌شود که بهترین انتخاب برای علاقمندان به غذاهای دریایی و ترکی است. در این ساحل رستوران و کافه‌ی معروفی وجود دارد که از منوی غذایی متنوع آن شگفت‌زده خواهید شد. البته این تنها ویژگی بارز ساحل دالیا استانبول نیست؛ بلکه خلوتی و تمیزی این این ساحل برای مسافرانی که قصد دارند یک روز دلچسب و آرامش‌بخش را در کنار دریا و زیر نور آفتاب تجربه کنند، بهترین گزینه است. از خدمات تفریحی این ساحل می‌توانیم به والیبال ساحلی، قایقرانی، شنا و موج سواری اشاره کنیم. ناگفته نماند ساحل دالیا در خلیج کوچک دِمیرجیکوی استانبول واقع شده است و در ۲۰ کیلومتری این شهر قرار دارد.

تجربه ای متفاوت در ساحل الیو!

اگر قصد دارید به ساحلی خوش آب‌وهوا با فضایی سرسبز بروید؛ ساحل الیو صدف را هرگز از دست ندهید. این ساحل که در منطقه آدالار استانبول واقع شده؛ از رستوران‌ها و کافه‌های مختلفی برخوردار است. رستوران‌هایی که برای برگزاری عروسی و جشن‌های فراموش‌نشدنی، بهترین محل شناخته می‌شوند و غذاهای محلی و ترکی متنوعی دارند. حال اگر وجود موسیقی‌های زنده و کنسرت‌های هیجان‌انگیز را به این ساحل پرماجرا اضافه کنیم، دیگر نخواهید توانست از دیدن آن صرف نظر کنید!

رستوران-های-غذای-دریایی-استانبول

پر امکانات ترین ساحل!

اگر به دنبال بزرگ ترین ساحل در این شهر می‌گردید که در آن به تمامی امکانات و خدمات موردنیاز دسترسی داشته باشید؛ ساحل سولار  بهترین انتخاب شماست. چرا که این ساحل یک کیلومتری از خدمات ویژه‌ای بهره‌مند است که هر توریست با هرسلیقه‌ای را به سوی خود می‌کشاند. در زیر به این امکانات اشاره می‌کنیم:

  • انواع تفریحات آبی و ساحلی مانند: تیوپ سواری، فوتبال ساحلی، کارتینگ، موج سواری، جت اسکی، بسکتبال، اسکیت، صخره نوردی و…
  • برگزاری انواع برنامه‌های تفریحی و کنسرت‌های زنده‌ی معروف
  • کلوپ مخصوص برای کودکان
  • غذاخوری‌ها و رستوران‌های بزرگ و مناسب برای انواع مراسم و جمع‌های گروهی
  • تخت‌های ویژه برای آفتاب‌گیری و دوش
  • بارهای ساحلی متنوع
  • سالن‌های زیبایی و آروماتراپی

حال که با سواحل این شهر توریستی آشنا شدیم، نوبت به نحوه‌ی سفر به آن می‌رسد که به دو روش زمینی و هوایی امکان‌پذیر است. صرف نظر از اینکه کدام یک را انتخاب می‌کنید، می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما استانبول یا بلیط اتوبوس آن از آژانس مسافرتی قاصدک۲۴ استفاده کنید. علت این توصیه، آنلاین بودن و متنوع بودن این خدمات است که شامل بلیط هواپیما، اتوبوس، قطار، بیمه مسافرتی و رزرو هتل می‌شود. افزون بر این موارد، اگر قصد دارید با تور به ترکیه سفر کنید می‌توانید برای خرید تورهای ارزان استانبول و سایر شهرها مانند آنتالیا، ازمیر، کوش آداسی و… از قاصدک۲۴ کمک بگیرید. این تورها از خدمات ویژه‌ای مانند گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، بیمه و… بهره‌مند هستند و شما را در داشتن سفری لذت‌بخش یاری می‌کنند.

برای خرید تور استانبول کلیک کنید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا