امور زیربناییراه و ساختمان

آغاز صدور پروانه ساخت در یک هفته از سوم مرداد ماه/ به زودی سازمان اجاره‌داری حرفه‌ای راه‌اندازی می‌شود

معاون شهرسازی شهرداری تهران از آغاز صدور پروانه ساخت در یک هفته از سوم مرداد ماه خبر داد و تاکید کرد: به زودی سازمان اجاره‌داری حرفه‌ای راه‌اندازی می‌شود.


همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی،، حمیدرضا صارمی در آیین آغاز عملیات احداث سه هزار واحد مسکونی قرارگاه جهادی تامین مسکن شهر تهران، با بیان اینکه در هشت سال گذشته مداوم شاهد کاهش صدور پروانه بودیم، گفت: قرار بر این است که از سوم مرداد ماه با راه‌اندازی سامانه‌های تنها یک هفته مجوز و پروانه ساخت صادر می‌شود. 

وی ادامه داد: کاهش زمان صدور پروانه و مجوز ساخت به تصویب کمسیون ماده ۵ می‌رسد که با این اتفاق جریان ساخت و ساز رو به رشد خواهد بود. 

به گفته معاون شهرسازی شهرداری تهران، قرار ما بر این است که تا شهریور ماه تعداد صدور پروانه ساخت ساختمان به ٢١ هزار واحد در تهران برسد و با این اقدامات روند نزولی ساخت و ساز صعودی خواهد شد. 

صارمی با بیان اینکه ١٨٠ هزار واحد مسکونی در تهران ساخته خواهد شد، اظهار داشت: امروز کلنگ‌زنی سه هزار واحد در منطقه ١٨ انجام می‌شود و قرار بر این است که در اراضی رها شده منطقه ١٩، حدود ۴٠ هزار واحد و در منطقه ١٨ تهران ۶٠ هزار واحد ساخته شود. 

وی با بیان اینکه محله الگوی سکونتی خواهیم داشت که اکباتان در مقابل آن هیچ خواهد بود، تصریح کرد: به زودی سازمان اجاره‌داری حرفه‌ای در تهران راه‌اندازی می‌شود.


انتهای پیام/

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا