بانک و بیمهطلا و ارزکسب و کار

در معاملات خود از چه ارزی استفاده کنیم ؟

ارزهای بسیاری در بازار معاملاتی وجود دارد که با خرید و فروش آن ها ، می توانید سود بسیاری را کسب کنید. ارزی که ایالات متحده آن را به عنوان پول رسمی خود اعلام کرده و در معاملات جهانی از آن استفاده می شود ، دلار نام دارد. قیمت‌دلار ، با توجه به اینکه اقتصاد آمریکا از ثبات بالایی برخوردار است ؛ یکی از مطمئن ترین ارزها برای سرمایه گذاری می‌ باشد. اقتصاد ایالات متحده دارای بخش های خدماتی بسیار توسعه یافته بوده و از نظر فناوری نیز پیشرفته می باشد. اقتصاد ایالات متحده ، قبل از پاندمی ویروس کرونا ، رشد متوسطی داشته و در سال ۲۰۲۰ به شدت کاهش یافت. طی سال ۲۰۲۱ بار دیگر روند رشد خود را آغاز کرد و به رشد نرخ ارز دلار ، کمک‌ بسیاری کرد. یکی دیگر از ارزهایی که ثبات خود را طی این سال ها حفظ کرده است ، یورو می‌ باشد. خرید یورو این امکان را به شما می دهد که با رشد روز افزون نرخ این ارز ، سود بسیار زیادی را کسب کنید. قیمت یورو بسته به افزایش یا کاهش نرخ بهره مشخص شده توسط بانک‌مرکزی اروپا تعیین می شود.

دلار آمریکا به عنوان قوی ترین ارز جاری جهان در نظر گرفته می شود. برای این موضوع دلایل گوناگونی وجود دارد ؛ اما مهمترین دلیل این اتفاق ، می تواند مربوط به اقتصاد مقاوم و با ثبات ایالات متحده باشد. هرچه بالاتر باشد ، یورو در حال رشد و قوی تر شدن خواهد بود. مطالعه در زمینه سیاست های جهانی و تاثیر اتفاقات مختلف بر روی نرخ ارزها ، می تواند به شما کمک کند تا یک سرمایه گذاری موفق داشته باشید. هر ارزی تحت تاثیر سیاست های پولی بانک‌مرکزی مربوطه خود قرار می گیرد. بانک‌مرکزی اروپا (EBC) ، تعیین کننده نرخ یورو می‌ باشد. برای خرید و انجام معاملات خود ، می‌ توانید به سایت صرافی علیرضا (alirezaxchange.com) مراجعه کرده و یا به صورت حضوری ، ارز مورد نظر خود را تهیه نمایید. اگر به دنبال یک معامله و خرید امن و خاطر جمع می گردید ، بهتر است به صرافی ما اعتماد کرده و در انجام معاملات ارزی خود ، روی ما حساب کنید.

چه چیزی بر ارزش یورو تأثیر می گذارد ؟

تورم ، به عنوان یک عامل کلیدی ؛ بر همه ارزها از جمله یورو تأثیر می گذارد. به طور کلی ، کشورهایی که تورم بالایی نسبت به سایرین دارند ، معمولا شاهد کاهش ارزش پول خود خواهند بود. با کاهش ارزش پول ملی یک کشور ، قدرت خرید و‌ واردات کم شده و در نتیجه ، قیمت اجناس رو به افزایش می رود. از نقش اخبار و حواشی در نوسانات قیمت ارز ها نیز غافل نشوید. کنفرانس های مطبوعاتی بانک‌مرکزی اروپا ، مهم ترین اخباری است که باید دنبال شود؛ زیرا تغییرات نرخ بهره معمولا از لا به لای همین خبر ها پیش بینی می شود. توجه داشته باشید که در هنگام شر‌وع جلسه پرسش و پاسخ ، بیشترین میزان نوسانات ارزی برای ارز یورو اتفاق خواهد افتاد. کنفرانس مطبوعاتی یک نکته کلیدی است ، زیرا می توان سرنخ هایی را در مورد اینکه رئیس بانک‌مرکزی اروپا چه انتظاراتی از آینده اقتصادی دارد را ، بدست آورد. اگر کلام رئیس بانک‌مرکزی اروپا کمی تند به نظر برسد ، به این معناست که او نگران تورم است. همین امر می تواند منجر به افزایش نرخ بهره و‌به تبع آن ، باعث افزایش ارزش یورو می شود. از طرف دیگر ، اگر کلام او به نظر آرام و خونسرد باشد ، احتمالا به این معنی خواهد بود که نگرانی از بابت تورم وجود نخواهد داشت. بنابراین احتمال افزایش نرخ در آینده کمتر بوده و ارزش یورو می تواند کاهش یابد.

خرید یورو

دلیل کاهش ارزش یورو نسبت به دلار در ماه های اخیر چیست ؟

از زمانی که روسیه در اواخر فوریه به اوکراین حمله کرد ، ارزش یورو در برابر دلار بیش از ۶ درصد کاهش یافته است ؛ زیرا دولت ها به دنبال تحریم منابع انرژی روسیه هستند ، کانال های تجاری مختل شده و تورم ، موجب واردات کالاهای ضروری با قیمت بسیار بالاتری شده است. همین امر می‌ تواند دلیل کافی برای کاهش ارزش یورو در مقابل دلار باشد.

واژه دلار به چه معناست ؟

واژه “دلار” شکل انگلیسی “thaler” است ؛ یک کلمه آلمانی به معنای “شخص یا چیزی که در دره قرار دارد. تالر نامی بود که به اولین سکه های ضرب شده از معادن نقره در سال ۱۵۱۹ در بوهمیا داده شد. واحد پول ملی کشور آمریکا (دلار) نیز ، از آن منشا می گیرد. 

صرافی علیرضا

چرا به صرافی علیرضا اعتماد کنیم ؟

شرکت تضامنی علی حاجی ابول لو و شرکا ، پس از سال ها تجربه در زمینه مالی و معاملاتی ، تصمیم به گسترش شرکت گرفتند و آن را تبدیل به برند صرافی علیرضا کردند. این مجموعه در همه این سال ها ، همواره تلاش کرده است تا رضایت مشتریان خود را به طور کامل جلب کرده و نامی نیکو از خود بجای بگذارد. تمامی روال طی شده در این صرافی قانونی بوده و می توانید با آرامش خاطر ، به خرید و فروش ارز مورد نظر خود بپردازید. تمامی فعالیت های این صرافی ، تحت نظارت بانک‌مرکزی می باشد. مجموعه صرافی علیرضا ، اطلاعات بی نظیری را در سایت خود قرار می دهد که مطمئنا در ارتقا سطح معاملاتی شما ، مفید خواهد بود. کافیست به سایت صرافی علیرضا alirezaxchange.com بروید و در مورد مطلب مورد نظر خود ، مطالعه کنید.

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا