بورسبورس اوراق

ایران بهشت سرمایه‌گذاران

ایران بهشت فرصت‌های سرمایه‌گذاری است وهیچ کجای دنیا چنین فرصت‌های سرمایه‌گذاری وجود ندارد و خوشبختانه این فرصت برای بازار سرمایه کشور فراهم است.

همچنین بخوانید

یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه رشد نقدینگی لزوما بد نیست اما باید آن را مدیریت کرد به خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) گفت: به نظر می‌رسد بهترین مکان برای مدیریت نقدینگی بازار سرمایه است و پول‌ها باید به سمت تولید رفته تا ارزش افزوده ایجاد کند.

محمد سپاهی در این‌باره افزود: در صورتی که مسئولان کشور، بانک مرکزی و بازار سرمایه و مهمتر از همه وزیر اقتصاد تصمیم درستی برای جهت‌دهی نقدینگی به سوی بازار سرمایه و تولید بگیرند شرایط اقتصادی کشور با وجود رشد نقدینگی به بحران کشیده نخواهد شد.

وی با بیان اینکه کشور در شرایط فعلی به یک مُسکن قوی نیاز دارد، عنوان کرد: مدیریت نقدینگی یکی از این مُسکن ها به شمار می‌رود که نباید به دنبال سرکوب نقدینگی و سوزاندن آن بود.

سپاهی با اعتقاد به اینکه اگر بازار را به دست فعالان بازار بسپارند تا مدت‌ها شاهد مثبت بودن بازار خواهیم بود، اظهار کرد: شرایط بازار سرمایه ایران بشدت قابل توسعه است بنابراین به نظر می‌رسد برای تثبیت روندها هم می توان با همان فعالان بازار مشورت کرد.

به گفته این کارشناس بازار سرمایه؛ جای تاسف دارد بخشی از پول‌ها بر اثر جذاب نبودن بازار به سمت ارز دیجیتال برود که ارزش افزوده برای یک نفر هم در داخل کشور نداشته است.

وی تاکید کرد: جای خالی مارکت میکرو در بازارهای ما مشکلات را دوچندان کرده است زیرا با داشتن مارکت میکرو درست، بازار جذابیت لازم را خواهد داشت و افراد جذب آن می‌شوند.

این کارشناس بازار تصریح کرد: اگر منابع وارد بازار سرمایه شود به طور قطع از شرکت‌های تولیدکننده حمایت کرده و رقابت بین شرکت‌ها ایجاد می‌شود.

وی افزود: برای توسعه بازار سرمایه باید دید وسیع و عمیق داشته و در عین حال برای انجام کارها تعلل نکرد.

سپاهی بازار سرمایه ایران را بهشت فرصت‌های سرمایه‌گذاری دانست و گفت: هیچ کجای دنیا چنین فرصت‌های سرمایه‌گذاری وجود ندارد و خوشبختانه این فرصت برای بازار سرمایه کشور فراهم است و فقط باید با فراهم کردن زمینه‌ها از

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا