کسب و کار

تماشای آنلاین بهترین انیمیشن های جهان در موویلا

امروزه یکی از اصلی ترین سبک ها برای انتخاب تماشای فیلم یا سریال بین تمام اعضا خانواده ، بلا شک فیلم های پویا نمایی یا همان انیمیشن ها می باشند . انیمیشن قابلیت نشاندن بچه سه ساله تا پیرمرد ۶۰ ساله را در کنار یکدیگر دارد . از جمله جذابیت های انیمیشن ها که همه مخاطبین را سرگرم میکند میتوان به وجود تصاویر فانتزی با رنگ های اگزجره شده ، وجود داستانی کاملا سر راست و کمدی و نشاط آور ، وجود چهره های با مزه ، ارتباط بر قرار کردن با دنیای زیبا حیوانات با استاندار های انسانی ، عدم محدودیت در ازتباط بر قرار کردن در بین شخصیت های یک انیمیشن (مثل یک اسب با یک انسان و یا حتی یک درخت با یک سنجاب) و وجود ارتباطی بین کودکان و افراد بالغ در بی مخاطبین اشاره کرد .

سرویس پخش محتوا آنلاین mooviela با تلاش یک تیم قوی محتوا ، بهترین انیمیشن های جهان را انتخاب کرده و یک آزشیو غنی از فیلم ها و سریال های انیمیشنی تهیه کرده تا ما بتوانیم به راحتی به این آرشیو دسترسی داشته باشیم و از تماشای آنلاین انیمیشن مورد علاقه مان لذت ببریم . در این مطلب ابتدا اشاره کوتاهی به چگونگی پیدایش انیمیشن میکنیم و سپس چند انیمیشن محبوب را برای تماشا از وب سایت مووی لا به شما معرفی خواهیم کرد . پس با ما همراه باشید .

 

همچنین بخوانید

چگونگی پیدایش انیمیشن

 

پویانمایی یا انیمیشن یک هنر سینمایی است که در آن تصاویر به صورت پیوسته و پشت سر هم قرار می‌گیرند زمانی که این تصاویر با یک سرعتی خاص ، اجرا می شوند این توهم را به وجود می‌آورند که جسم در حال حرکت است یا کارکتر زنده است . در بین مردم ایران انیمیشن به نام کارتون هم بسیار معروف است .

اولین تلاش ها برای تولید انیمیشن ها ، نقاشی های کشیده شده توسط انسانهای اولیه بر دیوار های غار ها و یا پوست درختان در دوره انسانهای اولیه میدانند . نقاشی های دیواری که روند کاری را مرحله به مرحله به نمایش در میاوردند . هیچ نام مشخصی مبنی بر اولین مخترع انیمیشن وجود ندارد . در حقیقت تولید انیمیشن ها طی یک روند تکاملی شکل گرفته و به فیلم های پویانمایی امروزه تبدیل شده است .

در ابتدای صده بیستم میلادی ، یک فیلمساز فرانسوی به نام جورج ملیس ، که سازنده جلوه‌های ویژه فیلم ‌هایی مانند سفری به ماه بود ، تکنیک‌های بسیاری در کارش استفاده می‌کرد که یکی از آن‌ها نگه داشتن چرخش فیلم دوربین و تغییر کوچکی در صحنه و سپس دوباره به چرخش درآوردن فیلم دوربین بود . از این ایده بعد ها اهالی سینما به نام استاپ موشن یاد کردند . ملیس به‌طور اتفاقی به این تکنیک دست یافت . هنگامی که او اتوبوسی را در حال رد شدن از جلوی دوربین می‌گرفت ، دوربین خراب شد و هنگامی که دوربین تعمیر شد ، درست زمانی که ملیس دوباره شروع به فیلم گرفتن کرد ، تصادفاً یک اسب از جلوی دوربین رد شد و نتیجه آن بود که در فیلم به نظر می‌رسید که اتوبوس به یک اسب تبدیل می‌شود .

البته امروزه با پیشرفت روز افزون صنعت انیمیشن سازی و با به وجود آمدن کمپانی های بسیار بزرگی مثل والت دیزنی و پیکسار ، انیمیشن ها تغییرات بنیادی کردند و به هیچ وجه مشابه نمونه هایی که در گذشته ساخته میشدند ، نیستند . پیشرفت صنعت انیمیشن سازی به حدی رسیده که ما به سختی مس توانیم باور کنیم شخصیت های آن واقعی نیستند . حتی جلوه ای ویژه فیلم های امروزه هم عملا انیمیشن است و این پیشرفت در حال نابود کردن مرز های ذهنی بین خیال و واقعیت است .

 

تماشای انیمیشن های برتر جهان در موویلا

 

در این بخش به معرفی چند انیمیشن معروف دنیا میپردازیم تا شما را برای انتخاب تماشای آنلاین انیمیشن مورد علاقه خود در رسانه mooviela کمک کنیم .

 

۱ – بچه های بد ( The Bad Guys )

کارتون بچه های بد یک انیمیشن کامپیوتری در ژانر کمدی جنایی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ است که توسط دریم‌ ورکس انیمیشن بر پایه مجموعه‌کتاب‌های کودکانه به همین نام از آرون بلبی ساخته ‌شده و توسط یونیورسال پیکچرز توزیع شده‌است . کار این انیمیشن از سال ۲۰۱۸ آغاز شد . داستان این انیمیشن از این قرار است که در لس آنجلس جایی که انسان ‌ها و حیوانات انسان ‌نما در کنار هم زندگی می‌کنند ، باندی از حیوانات جنایتکار بدنام ملقب به «بد سابقه‌ها» با رهبری آقای گرگ خونسرد دست به دزدی‌های گستاخانه می‌ زنند و با موفقیت از دست مقامات فرار می‌کنند . مردم شهر آنها را به عنوان حیواناتی به ذات بد تعبیر کرده‌اند . ولف پس از اینکه توسط فرماندار دایان فاکسینگتون در تلویزیون زنده مورد توهین قرار می‌گیرد ، باند خود را متقاعد می‌کند که برای سرقت جایزه ارزشمندی به نام دلفین طلایی از پروفسور مارمالاد ، یک خوکچه هندی بشردوست ، در جریان مراسم تحلیف او در یک جشن دزدی کنند و …

عوامل فیلم :

کارگردان : پیر پریفل

تهیه کنندگان : دیمون راس ، ربکا هانتلی

بازیگران : سم راکول ، مارک کارون ، کریگ رابینسون

امتیار Imdb : 6.9 از ۱۰

 

۲ – جوجه مرغ و همستر تاریکی ( Chickenhare and the Hamster of Darkness )

داستان این انیمیشن از این قرار است که دو خرگوش به نام‌های پیتر و لاپین که برادر یکدیگرند در یک سفر ماجراجویی برای پیدا کردن همستر تاریکی ، با یک حیوان عجیب روبه رو می‌شوند و پیتر او را به فرزند خواندگی قبول می‌کند . مرغ گوش ، نصف مرغ و نصف خرگوش است . او نیز همانند پدرش عاشق ماجراجویی و کشف چیزهای باارزش است و تمام مدت در حال خواندن کتاب‌های ماجراجویی کشف گنج است . پدرش پادشاه شده و عمویش لاپین به دلیل حرص و طمع به پادشاهی در زندان است . مرغ گوش سعی می‌کند در مسابقات گزینش ماجراجویی شرکت کند تا عضو انجمن ماجراجویان سلطنتی شود ولی به دلیل عدم پذیرش تفاوتی که با بقیه حیوانات دارد در مسابقه موفق نمی‌شود و …

عوامل فیلم :

کارگردان : بن استیسن ، بنجامین ماسکت

بازیگران : جردن تارتاکو ، جوی لوتسکو ، لیلا برژینز

امتیاز Imdb : 6.3 از ۱۰

 

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا