خودروصنعت، معدن، تجارت

موفقیت های اخیر گروه سایپا نشان دهنده رویکرد مدیریت انقلابی است

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در دیدار صمیمی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: موفقیت های اخیر گروه خودروسازی سایپا نشان می دهد مهم ترین مولفه در رسیدن به اهداف بزرگ مدیریت صحیح وانقلابی است.

دیدار صمیمانه فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا برگزار شد.

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در این دیدار ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) گفت: موفقیت های اخیر گروه خودروسازی سایپا نشان می دهد مهم ترین مولفه در رسیدن به اهداف بزرگ مدیریت صحیح وانقلابی است.

او افرود: این موضوع درست مخالف آن دیدگاهی است که مدعی بود باید از خارج از کشور مدیر وارد کنیم، در حالی که با رویکرد انقلابی و جهادی می توان موانع را پشت سر گذاشت.

سردار حسن زاده با بیان‌اینکه در سال های گذشته به دلیل سوءمدیریت هایی که بود نقاط قوت خودروسازی به نقاط ضعف آن تبدیل شد تصریح‌کرد: انعکاس توانایی های خودروسازی و بیان‌حقایق توانمندی ها، خود جهاد تبیین است که دشمن نمی خواهد مردم از اینگونه مسائل مطلع باشند.

او ادامه داد: خالی شدن پارکینگ های خودروسازان یکی‌ از دغدغه های مردم بود که موج رسانه ای هم به دنبال داشت، اما اکنون این دغدغه مردم‌رفع شده است و این حرکت انقلابی بایستی به اطلاع مردم رسانده شود.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به لزوم توجه به مباحث فرهنگی در حوزه کار و تولید گفت: برای رسیدن به موفقیت باید خانواده ها و کارکنان را در سرندشت شرکت دخیل کرد و اهداف و برنامه ها به کلیه کارکنان اطلاع رسانی شود و تلاش کرد سطح‌ تماس با تمامی سطوح سازمانی ارتقا یابد.

او در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از اقدامات گروه خودروسازی سایپا در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته ابراز امیدواری کرد گروه سایپا برای مشارکت کارکنان و برنامه های موکب های عزاداران پیاده روی باشکوه اربعین‌ در کربلا و جاماندگان اربعین در تهران حضور پررنگ داشته باشد.

مهندس محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز در این دیدار ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان با اشاره به اقدامات گروه خودروسازی سایپا طی مدت اخیر گفت: تولید اقتصادی و با کیفیت اولویت اصلی فعالیت های سایپا بوده است.

او با اشاره به ضرورت پاسخگویی به نیاز مشتریان و کسب رضایت آنان اظهار کرد: تحویل خودرو به مشتریان به گونه ای تحقق یافت که خودروهای ناقص کف پارکینگ ها به صفر رسیده است.

مدیرعامل گروه سایپا با بیان اینکه دشمنان با راه اندازی جنگ اقتصادی به دنبال ضربه زدن به صنعت کشور هستند تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا در خط مقدم تولید کشور قرار دارد و با همت و تلاش کارکنان خود همچون‌ گذشته این جنگ اقتصادی را با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت.

او با اشاره به مطالبات به حق رهبر انقلاب درباره صنعت خودروسازی و تاکیدات ریاست جمهوری و خواسته های مردم گفت: نیل به نرخ عبور مستقیم صد در صدی محصولات سایپا و افزایش تولید و تحویل به مشتری از دیگر اقداماتی می باشد که در دوره اخیر در گروه سایپا محقق شده است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: تحقق سایر مطالباتی که از گروه سایپا وجود دارد نیز به صورت کامل برنامه ریزی شده که در ماه های آینده اجرایی می شود.

مهندس تیموری با بیان اینکه تنوع محصول و توجه به ذائقه مشتریان یکی از اولویت های کاری گروه خودروسازی سایپا است گفت: برای تولید محصولات جدید برنامه های خوبی در دست انجام است که به زودی این محصولات معرفی و وارد بازار خواهند شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا