پرداخت الکترونیککسب و کار

با افزایش احتمال وقوع جنگ بین چین و تایوان ، برای خرید ارز دیجیتال عجله کنید!

کشور تحریم شده برای جلوگیری از خسارات ناشی از کاهش ارزش پول خود به سرمایه گذاری در بازار های ارز دیجیتال روی می آورد.به همین دلیل بسیاری از فعالان ارز دیجیتال پیوسته در حال رصد شرایط منطقه و جهان و پیدایش جنگ های جدید هستند.

 

مسئله را پیچیده نکنیم. زمانی که یک کشور شرقی وارد جنگ می شود کشور های غربی به صورت متحد تحریم های اقتصادی را علیه آن کشور آغاز می کنند . از این رو کشور تحریم شده برای جلوگیری از خسارات ناشی از کاهش ارزش پول خود به سرمایه گذاری در بازار های ارز دیجیتال روی می آورد . به همین دلیل بسیاری از فعالان ارز دیجیتال پیوسته در حال رصد شرایط منطقه و جهان و پیدایش جنگ های جدید هستند.

همچنین بخوانید

 

به طور مثال پس از شروع عملیات نظامی روسیه در اوکراین در تاریخ ۵ اسفند ماه سال ۱۴۰۰،  شاهد افزایش ۱۳ درصدی قیمت  بیت کوین بودیم. البته این وضعیت همیشه پایدار نیست اما اغلب در شروع درگیری جدید در جهان و اعلامیه های سیاسی در جهت تحریم ها ، قیمت نفت و به دنبال آن ارز های دیجیتال ( به غیر از ارز های فلت مانند تتر ) بالا می رود .

 

افزایش قیمت بیت کوین در آغاز عملیات نظامی روسیه

افزایش قیمت بیت کوین

این الگو افزایش قیمت می تواند در آینده نزدیک مجدد تکرار شود . با سفر نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به کشور تایوان و شروع مانور های گسترده نظامی توسط چین احتمال وقوع جنگ بین چین و تایوان شدت گرفته . به همین دلیل سرمایه گذارا ن بازار ارز این روز ها به دقت در حال رصد اخبار و نموادر های ارزهای دیجیتال می باشند .

 

چه زمانی باید برای خرید ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین اقدام کنیم ؟

با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور در این روزها بسیاری از افراد برای افزایش درآمد خود ارز های دیجیتال را گذینه مناسبی برای سرمایه گذاری و تجارت می دانند. اما عجله نکنید . زیرا شما می توانید براحتی سرمایه خود را از دست بدهید . پولی که به زحمت و مشقت به دست آمده می تواند تنها با یک تصمیم غلط از بین برود . لذا همانطور که حرفه ای های بازار ارز دیجیتال می دانند باید ابتدا در این زمینه آموزش لازم را ببینید و همیشه با سرمایه اندک شروع کنید . در زیر لیست پیشنیازها برای ورود به بازار ارز دیجیتال اورده شده است :

 

  • آموزش در حوزه تجارت و خرید و فروش ارز های دیجیتال مانند بیت کوین
  • انتخاب یک صرافی آنلاین مجاز و امن ایرانی
  • داشتن سرمایه اندک برای شروع کار

همانطور که در بالا مشاهده می کنید اگر علاقه مند به خرید ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری در این حوزه هستید ابتدا باید آموزش های لازم را ببینید ، سپس صرافی آنلاین مورد نظر خود را انتخاب کنید و نهایتا سرمایه ای را برای شروع کار کنار بگذارید

 

چگونه در حوزه ارزهای دیجیتال آموزش ببینیم ؟

حتما تا الان صفحات مبلغان ارز های دیجیتال و افرادی که متخصص “رویا” فروشی هستند را در شبکه های اجتماعی و سطح اینترنت دیده اید. به سادگی گول نخورید . اگر در ایسنتاگرام پیجی را دنبال میکنید که نزدیک به ۱ میلیون فالور دارد و هر روز از موفقیت هایش در حوزه ارز های دیجیتال و درآمد هنگفتش پست و استوری می گذارد ، تصور نکنید هر چه را می بینید درست است و حقیقت دارد . بسیارانی صرفا جهت فروش محصولات آموزشی خود یا مشاوره به ازای قیمت های هنگفت حاضرند هر دروغی را سر هم کنند .

ابتدا تحقیقات خود را به صورت کامل انجام دهید و سعی کنید به زبان انگلیسی مسلط شوید تا از منابع رایگان خارجی و کتاب ها استفاده کنید . سپس خودتان قدرت تشخیص یک مرجع خوب آموزشی را پیدا می کنید .

 

امن ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدام است ؟

اگر در خارج از ایران زندگی می کنید می توانید از صرافی بایننس استفاده کنید . این صرافی یکی از قدیمی ترین و تقریبا محبوب ترین صرافی ارز دیجیتال خارجی است . اما اگر در داخل کشور ساکن هستید پیشنهاد می کنیم از صرافی های معتبر و مجوز دار استفاده کنید، تا سرمایه شما از دست نرود. برای مثال جهت خرید و فروش بیت کوین اینجا کلیک کنید تا به صرافی اکس نوین منتقل شوید .

صرافی اکس نوین یکی از معتبر ترین و جز قدیمی ترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران می باشد . همچینن صرافی های معتبر دیگری مانند نوبیتکس هم هستند که می توانید با مراجعه به آنها و نصب اپلیکشن موبایل به تجارت رمز ارز ها بپردازید .

 

با چه مقدار سرمایه کار خودم را شروع کنم ؟

همیشه برای شروع مبلغ کمی را در نظر بگیرید . پولی را انتخاب کنید که هم برای اینکار کنار گذاشته شده و هم جز دارایی های مهم زندگی شما و یا تمام سرمایه شما نیست . همچنین از مبالغ پایین شروع کنید . به عنوان مثال ۱ تا ۵ میلیون تومان . توجه داشته باشید قبل از خرید و فروش ارز هایی مانند بیت کوین می توانید با توجه به صرافی که انتخاب کردید از ورژن دمو  برای تست مهارت های خود استفاده کنید .

 

سخن آخر

همیشه پیمودن طولانی ترین مسیر ها با برداشتن قدم اول شروع می شود . اگر در بازار رمز ارز ها مهارت دارید که پیشنهاد می شود اخبار و وقایع جهان ر.ا خوب رصد کنید و به شروع درگیری ها و افزایش قیمت رمز ارز ها توجه ویژه ای داشته باشید . اما اگر در این کار آماتور محسوب می شوید ابتدا مطمئن شوید مهارت و سرمایه کافی جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را دارید. سپس به این حوزه ورود کنید .

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا