بورسبورس اوراق

رشد ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت


شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۱۱ هزار واحد افزایش، معادل ۱.۹۲ درصد رشد کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۳روز معاملاتی تعداد ۶۱میلیارد و ۵۰۰میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۷۵هزار و ۸۳۹میلیارد ریال در بیش از ۸۷۴ هزار و ۵۱۷دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۱۶۱.۶۲ و ۹.۵۷ درصد رشد و ۳۳.۴۹ درصد افت را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۴۲۷۵میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۵۳هزار و ۴۹۴میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۱.۶۳ و ۸.۱۶ درصد افت همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته گذشته با ۱۱هزار و ۱۰۳واحد افزایش، معادل ۰.۷۷ درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۴۴۸هزارو ۴۶۴واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۵هزار و ۵۴۷۳۱۶واحد افزایش، معادل ۱.۴۴درصد رشد کرد و رقم ۳۸۹هزار ۶۰۲واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۱۱هزار و ۹۶۶واحد افت به رقم یک میلیون و ۸۷هزار و ۴۶۴واحد و شاخص بازار دوم با ۱۰هزار و ۸۹۵واحد افت، به عدد ۲ میلیون و ۸۳۴هزار و ۵۹۴واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱.۱۱درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۰.۳۹درصد افزایش همراه شدند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا