ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

توسعه شبکه دیتای ثابت در شهرستان‌های کارون و دزفول

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از توسعه و ارتقای شبکه دیتای ثابت در دو شهرستان کارون و دزفول خبر داد و گفت: با توسعه شبکه دیتا در دو مرکز تلفن، مناطقی از شهرستان‌های کارون و دزفول تحت پوشش شبکه پهن باند دیتای ثابت قرار گرفتند.

رحیم فلاح زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تلاش برای توسعه شبکه دیتای شهرهای خوزستان اظهار کرد: با توسعه شبکه دیتا در دو مرکز تلفن، مناطقی از شهرستان‌های کارون و دزفول تحت پوشش شبکه پهن باند دیتای ثابت قرار گرفتند.

وی افزود: منطقه کانتکس کوت عبدالله شهرستان کارون با توسعه شبکه دیتا در مرکز تلفن اسلام آباد، تحت پوشش شبکه پهن باند دیتای ثابت قرار گرفت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان تصریح کرد: به منظور توسعه ارتباطات و بهره‌مندی مشترکان از خدمات باکیفیت و مطلوب، عملیات توسعه شبکه دیتا در کافوی ۱۲ مرکز تلفن اسلام آباد در دستور کار کارشناسان متخصص شبکه دیتای مخابرات منطقه قرار گرفت.

فلاح زاده عنوان کرد: این عملیات با ارتقا و نصب تجهیزات پیشرفته نوری و نصب ۲۵۶ پورت دیتا در کافوی شماره ۱۲ مرکز اسلام آباد انجام شد و منطقه کانتکس کوت عبدالله تحت پوشش شبکه دیتای تلفن ثابت قرار گرفت.

وی همچنین از توسعه و ارتقای شبکه دیتای ثابت در مرکز تلفن شهرک انقلاب دزفول خبر داد و گفت: با افزایش پهنای باند، شبکه دیتای مرکز تلفن شهرک انقلاب دزفول توسعه و ارتقا یافت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان بیان کرد: در راستای توسعه شبکه دیتا و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشترکان شبکه دیتای مرکز تلفن شهرک انقلاب دزفول با اجرای عملیات فنی و افزایش پهنای باند تجهیزات کافوهای نوری و برقرار کردن لینک‌های FE از ۱۰۰ مگابیت به یک گیگابیت ارتقا و توسعه یافت.

فلاح زاده ادامه داد: با افزایش ۱۰ برابری پهنای باند در این مرکز، مشترکان اینترنت Adsl خانگی از تبادل اطلاعات با سرعت مطلوب و کیفیت بهتر بهره‌مند شدند.

وی در پایان گفت: متقاضیان اینترنت خانگی در این مراکز می‌توانند با تماس با سامانه پاسخگویی شبانه‌روزی ۲۰۲۰ نسبت به ثبت نام و دریافت بسته‌های متنوع و مقرون به صرفه اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا