بانکبانک و بیمه

تغییر سکاندار مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خراسان رضوی

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خراسان رضوی تغییر کرد و«نوراله نظریان» جایگزین «محمدرضا صبوری» شد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با حضور «محسن پدرام» نائب رئیس هیأت مدیره، دکتر «احمدرضا کریمی» مدیر امور استان‌ها و دکتر «روح‌الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک، آئین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان خراسان رضوی برگزار شد.
عملکرد درخشان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
پدرام با اشاره به موفقیت‌های بانک در بخش‌های مختلف گفت: عملکرد درخشان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران باعث ایجاد توقع در میان دولت و مدیران اجرایی کشور شده و این موضوع مهمی است که باید به‌طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: اکنون این بانک در مرحله‌ای از رشد و بالندگی قرار گرفته که بانک مرکزی در تخصیص وام‌های تکلیفی بانک را هم‌رده بانک‌های بزرگ در نظر می‌گیرد، این نشان از جایگاه والای بانک نزد مدیران ارشد نظام مالی و بانکی و اجرایی کشور دارد.
پدرام با اشاره به عملکرد موفق «محمدرضا صبوری» مدیر سابق شعب استان خراسان رضوی، گفت: از مدیر جدید استان انتظار داریم این مسیر را با قدرت بیشتری ادامه دهد و برای موفقیت بانک و اعتلای جایگاه استان گام‌های محکم‌تری بردارد.
وی ادامه داد: استان خراسان رضوی پتانسیل بسیار بالایی دارد و بهره‌گیری از این ظرفیت نیازمند همت، همدلی و تلاش مضاعف مدیران و کارکنان استان است.
ضرورت اعمال نظارت دقیق توسط مدیران استان‌ها
در ادامه مراسم، احمدرضا کریمی با تأکید بر لزوم نظارت مستمر مدیران استان‌ها بر عملکرد شعب بیان داشت: مدیران استان‌ها نظارت دقیقی بر عملکرد شعب استان داشته باشند و آن‌ها را در مسیر افزایش منابع و بهبود عملکرد خود مساعدت کنند.
وی با اشاره به افزایش مبلغ وام‌های قرض‌الحسنه گفت: باید به تناسب افزایش مبلغ وام، مراقبت‌ها و نظارت‌ها نیز بیشتر شود و در این مسیر رؤسای شعب به عنوان اولین ناظر، نقشی اساسی دارند.
تلاش برای دستیابی به اهداف تعیین شده استان
در ادامه این مراسم «محمدرضا صبوری» مدیر سابق شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خراسان رضوی، از تلاش‌های کارکنان شعب و ستاد استان تشکر کرد و گفت: تحقق اهداف در استان جز به همت و همدلی کارکنان امکان‌پذیر نبود و در این مسیر هدایت و راهبری مدیران ارشد بانک و همراهی ادارات مرکزی در تسهیل شرایط بسیار حائز اهمیت بود.
همچنین «نوراله نظریان» مدیر جدید شعب استان خراسان رضوی نیز ضمن تشکر از اعتماد مدیرعامل و اولیای بانک، با اشاره به انگیزه بالای کارکنان استان، دست‌یابی به اهداف تعیین شده را امکان‌پذیر دانست.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا