کسب و کارگردشگری

معرفی آفرهای تور استانبول + قیمت

استانبول و برخی از شهر‌های ترکیه رشد خوبی در صنعت گردشگری داشته‌اند. تور استانبول یکی از تور‌های محبوب است که مسافران زیادی از سراسر جهان با آن به ترکیه سفر می‌کنند. اگر قصد رزرو هتل استانبول را دارید و می‌خواهید به ترکیه سفر کنید، حتما این‌مطلب را درباره آفر‌های تور استانبول مطالعه کنید. قیمت تور‌ها در پایان آورده شده است.

تور استانبول یکی از تور‌های محبوب ایران است. این‌تور از شهر‌های مختلفی به مقصد استانبول برگزار می‌شود. استانبول توانسته با جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و تفریحی فراوان، نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کند. استانبول بزرگ‌ترین شهر ترکیه است و شما را به سفری در دو قاره اروپا و آسیا دعوت می‌کند.

قیمت تور استانبول به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه درباره آن‌ها صحبت خواهیم کرد. جالب است بدانید بسیاری از تور‌های استانبول ممکن است قیمت کم‌تری حتی از تور‌های داخلی مانند تور کیش هم داشته باشند. بلیط وسیله نقلیه و هتلی که برای اقامت انتخاب می‌کنید از مهم‌ترین قسمت‌های سفر به استانبول هستند.

همچنین بخوانید

تور ترکیه یکی از بهترین راه‌های سفر به آن است و به شما در زمینه‌‌های مختلف، کمک زیادی می‌کند. اگر دوست دارید به شهری سفر کنید که در دو قاره قرار گرفته و هم‌زمان تاریخی و مدرن است، این‌مقاله را درباره تور‌های استانبول مطالعه کنید.

تور استانبول

تور استانبول تور محبوبی میان ایرانی‌ها است و علاقه‌مندان زیادی دارد. اگر دوست دارید به شهری خارج از ایران سفر کنید و هنوز تصمیم خود را نهایی نکرده‌اید بهتر است استانبول را برای سفر انتخاب کنید. استانبول بزرگ‌ترین شهر ترکیه است و برای سفری چند‌روزه در آن خسته نخواهید شد.

حتی باید برای سفر خود به استانبول برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید تا وقت کم نیاورید. یکی از بهترین راه‌ها برای سفر به استانبول استفاده از تور استانبول است. شما با رزرو تور مبلغ کم‌تری را نسبت به سفر شخصی می‌پردازید. همچنین با رزرو تور شما به راهنمای تور دسترسی دارید و همه مسئولیت‌های رزرو هتل استانبول و مانند آن را به مسئولین تور می‌سپارید. تنها وظیفه شما این است که سایت و تور مناسبی در آن را برای سفر خود انتخاب کنید.

معرفی آفرهای تور استانبول + قیمت

خرید تور استانبول

قیمت تور استانبول یا دیگر تور‌ها به عوامل زیادی بستگی دارد. از‌جمله عواملی که قیمت تور را تغییر می‌‎دهند می‌توان به تعداد روز‌های سفر، زمان و فصل سفر، هتلی که انتخاب می‌کنید، وسیله حمل‌ونقل (اتوبوس یا هواپیما)، کیفیت تور و خدمات آن و امکاناتی که در تور به شما ارائه می‌شود، اشاره کرد.

برای مشاهده قیمت‌های به‌روز تور‌ها بهتر است به یکی از سایت‌های معتبر در این‌زمینه مانند سایت علی بابا مراجعه کنید. کار با سایت بسیار ساده است و کافی است وارد قسمت تور‌های شوید و توری که می‌خواهید را جستجو کنید. لیستی از تور‌ها با قیمت آن‌ها به شما نمایش داده می‌شود. شما باید آن‌ها را بررسی کرده و تور مناسبی را انتخاب کنید.

قیمت تور استانبول

اگر بخواهیم قیمتی حدودی برای تور استانبول بیان کنیم باید بگوییم تور‌های استانبول در ابتدای تابستان ۱۴۰۱ از قیمت حدود ۱۰ و ۱۱ میلیون تومان شروع می‌شوند. این‌قیمت برای تور‌هایی است که چهار شب و پنج روز میزبان شما هستند. قیمت همین تور با هتل‌های سه‌ستاره دیگر تا حدود ۱۵ و ۱۶ میلیون تومان هم می‌رسد.

برای هتل‌های چهار و پنج‌ستاره باید مبلغی حدود ۱۵ تا ۲۴ میلیون تومان برای همان مدت بپردازید. علت تفاوت قیمت‌ها به موارد دیگری مانند نوع پرواز تهران استانبول و برعکس و امکانات تور است که در قسمت قبل درباره آن صحبت کردیم. البته در زمان‌های مختلف قیمت‌ها تغییر می‌کنند. مثلا در ایام پیک سفر که تعداد مسافران بیشتر است ممکن قیمت‌های بالاتری را ببینید. در برخی زمان‌ها نیز قیمت‌های کم‌تر نظر مسافران را به خود جلب می‌کنند. مثلا تورهای لحظه آخری به شما این‌امکان را می‌دهند که با قیمت کم‌تری تور‌های خوبی را رزرو کنید.

آفر‌های تور استانبول

تور‌های زیادی در تیر و مرداد برای استانبول وجود دارد. در تاریخ‌های متنوعی می‌توانید رزرو هتل استانبول را برای تور خود انجام داده و راهی ترکیه شوید. هنگامی که می‌خواهید تور استانبول کنید، اولین قدم بعد از مشخص‌کردن تاریخ سفر، هتل محل اقامت است. شما باید هتلی را متناسب با شرایط و خواسته‌های خود انتخاب کنید. در ادامه تعدادی از هتل‌های محبوب استانبول برای رزرو تور را نام می‌بریم. قیمت تور‌های آن‌هتل نیز آورده شده که قیمت شروع هتل‌ها است و شما تور‌های گران‌تری را هم با خدماتی متنوع برای آن‌هتل می‌توانید داشته باشید.

معرفی آفرهای تور استانبول + قیمت

تور هتل پنج‌ستاره Four Seasons Hotel Istanbul At The Bosphorus، شروع قیمت از ۳۸ میلیون تومان

تور هتل‌های Otel Erciyes، Corner Hot و Zengin Suit، شروع از ۱۰ میلیون تومان

تور هتل چهار‌ستاره Dosso Dossi Hotels – Old City Sultanahmet، شروع از ۱۴ میلیون تومان

تور هتل چهار‌ستاره Ramada Old City، شروع از ۱۲.۷ میلیون تومان

تور هتل پنج‌ستاره Raffles Istanbul، شروع از ۴۴ میلیون تومان

تور هتل Fraser Place Anthill Istanbul، شروع از حدود ۱۶ میلیون تومان

تور هتل پنج‌ستاره Pera Palace Hotel، شروع از ۲۰ میلیون تومان

و …

تور‌های زیادی به مقصد استانبول وجود دارند و شما باید آن‌ها را بررسی کنید. همان‌طور که گفته شد، قیمت تور‌ها به زمان رزرو بستگی دارد. قیمت‌هایی که در این‌مقاله بیان کردیم حدودی هستند و برای این آورده شده‌اند که شما قیمت حدودی تور‌های استانبول را بدانید. اگر می‌خواهید قیمت دقیق تور‌ها و اطلاعاتی دقیقی از جزئیات آن‌ها داشته باشید، به سایت علی بابا مراجعه کنید. تور استانبول را در آن جستجو کنید تا تور‌های زیادی را با هتل‌ها و امکانات متنوع ببینید. قیمت تور‌های استانبول در سایت علی بابا به‌روز هستند و از همان‌جا امکان رزرو تور‌ها وجود دارد.

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا