بانکبانک و بیمه

همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و سازمان منطقه آزاد انزلی گسترش می‌یابد

پیرو دیدار مدیر شعب استان گیلان با مدیر امور فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی، همکاری دو مجموعه گسترش می‌یابد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، «محمدرضا نجفی شعاع» مدیر شعب استان گیلان با «احسان علیزاده» مدیر امور فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این جلسه نجفی شعاع ضمن تشریح شرایط همکاری با سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی در قالب طرح‌های کالاکارت، مهریار، حمایتی و بیمه عمر مانده بستانکار، انتقال حساب حقوق و دستمزد پرسنل و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری برای گسترش تعاملات و افزایش رفاهیات پرسنل سازمان منطقه آزاد انزلی را خواستار شد و جهت برگزاری جلسات بازاریابی با دهیاران محدوده منطقه آزاد انزلی و مدیرعامل سازمان اعلام آمادگی کرد.
در ادامه علیزاده، مدیر امور فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی، با تقدیر از خدمات و طرح‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و ضمن بیان نیازهای تسهیلاتی پرسنل سازمان، مختصری از فعالیت‌های سازمان و ظرفیت‌های آن را تشریح کرد و موافقت خود برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اعلام کرد.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا