بانکبانک و بیمه

برگزاری جلسه شورای اداری پست بانک استان آذربایجان غربی با حضور سید اصغر جلیلی نیا رئیس هیات مدیره

جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان آذربایجان غربی با حضور سید اصغر جلیلی نیا رئیس هیات مدیره و سید حسین ابطحی رئیس اداره کل بانکداری خرد و امور باجه های پست بانک ایران و سعید ملازاده مدیر شعب و روسای ۱۵ گانه شعب و روسای دوایر و کارشناسان ستادی استان برگزار شد.

همچنین بخوانید

 

 در این جلسه که روز چهارشنبه ۲۶ مرداد برگزار شد ، کارشناس وصول مطالبات استان گزارشی از وضعیت کلی استان را  در شاخص وصول مطالبات ارائه کرد‌.
در ادامه این جلسه سعید ملازاده خلاصه ای از وضعیت عملکردی استان را  تشریح نمود.
در ادامه حجت جعفر قلی زاده رئیس شعبه شهرستان سلماس، به نمایندگی از  روسای شعب استان ، صحبت کرده و نسبت به  اعلام مسائل ، مشکلات و دغدغه های شعب و خواسته های آنان پرداخت.
در این نشست علی احمدیان به عنوان رئیس حوزه اعتبارات استان در خصوص مشکلات اعتباری اعم از تسهیلات تکلیفی و عدم دسترسی استان به پرداخت تسهیلات کارت اعتباری توضیحاتی ارائه کرد.
سپس سید حسین ابطحی رئیس اداره کل بانکداری خرد و امور باجه های پست بانک ایران،  به عنوان معین استان آذربایجان غربی ، در گزارشی وضعیت منابع و تحقق اهداف برنامه ای استان در بخشهای را به طور مبسوط و آماری تشریح نمود.
در پایان جلسه سید اصغر جلیلی نیا رئیس هیئت مدیره پست بانک ایران از زحمات کلیه همکاران در تحقق اهداف بانک قدردانی نموده و رهنمود های لازم را برای بهبود بیش از پیش شاخص های عملکردی و ارتقاء کمی و کیفی خدمات بانک و توجه به رفع مسائل و دغدعه های مطرح شده کارکنان ارائه کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا