بانکبانک و بیمه

امضای تفاهم نامه همکاری بانک قرض الحسنه رسالت و بانک تجارت

دو بانک قرض الحسنه رسالت و تجارت در جهت شمولیت مالی و ارائه خدمات بهینه بانکی به بخش خرد جامعه به خصوص در شهرهای کوچک، روستاها و مناطق کم برخوردار تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی، در این تفاهم نامه که به امضای محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت و هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک تجارت رسید، هم افزایی، تقویت و توسعه همکاری دو بانک دردستور کار قرارگرفت.

حسین زاده در این مراسم گفت: بانک قرض الحسنه رسالت و تجارت از ابتدا مکمل هم بوده و می توانند هم افزایی بالایی با هم داشته باشند که هم مردم و هم این دوبانک از این همکاری منتفع شوند.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد افراد جامعه خرد هستند و ابرازهای مالی خاص خود را می خواهند، افزود: بانک قرض الحسنه رسالت با پرداخت وام های خرد جوابگوی نیاز آنها است.

حسین زاده تعداد مشتریان این بانک را شش میلیون نفر برشمرد و اظهار داشت: بانک قرض الحسنه رسالت سامانه اعتبارسنجی مرآت را برای تسهیل دریافت وام مشتریان به کار گرفته است و تا به امروز بیش از سه و نیم میلیون نفر از این اعضا اعتبارسنجی شده اند.

مدیرعامل بانک تجارت با تاکید بر گسترش همکاری های طولانی مدت دو بانک گفت: بانک قرض الحسنه رسالت با اهداف مشخص و تعریف شده ای درسیستم بانکی فعالیت می کند و ذهنیت مثبتی نسبت به این بانک درسیستم بانکی کشور وجود دارد.

بانک تجارت نیز مصمم است با استفاده از ظرفیت های مشترک همکاری با بانک قرض الحسنه رسالت را در آینده گسترش دهد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا