امور زیربناییراه و ساختمان

توجه به تعاونی‌های مسکن می‌تواند اقدامات سوداگرانه را کاهش دهد

عضو هیات رئیسه اتاق تعاون ایران و رئیس هیات مدیره اتحادیه تعاونی های مسکن کارگران ایران (اسکان) بر اهمیت نقش تعاونی‌ها در تحقق برنامه‌های دولت در حوزه مسکن تاکید کرد.


همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، علیرضا محمودی با تسلیت ایام عزای ماه صفر و همچنین گرامیداشت هفته تعاون و تبریک به جامعه بزرگ تعاون گفت: توانمندی و ظرفیت های تعاونی ها، می‌تواند نقطه اتکاء دولت در تحقق برنامه های حوزه مسکن باشد.

وی ادامه داد: تنها چارچوبی که می‌تواند به واسطه اعتماد مردم سرمایه های خرد را در بخش مسکن سازماندهی کند و باری از روی دوش خانوارهای غیربرخوردار بردارد، تعاونی‌های مسکن هستند.

به گفته رییس هیات مدیره اتحادیه اسکان، حوزه مسکن‌ پیشران تولید و اقتصاد است و تحریک بخش مسکن می‌تواند موجب تغییرات قابل ملاحظه ای در اقتصاد کشور شود؛ زیرا بخش مسکن شاخص‌های پیوندی بزرگی با صنایع و فعالیت‌های دیگر نیز دارد.

محمودی اتخاذ راهکارهای رونق بخشی به حوزه مسکن همراه با سیاست‌های حمایتی دولت را النهایه منجر به تحریک و رونق بخشیدن و رشد سایر بخش‌ها برشمرد و اظهار داشت: توجه به تعاونی‌های مسکن در این بخش می‌تواند اقدامات سوداگرانه را نیز به شدت کاهش دهد

وی با توجه به فرمایش اخیر رهبر انقلاب مبنی بر اولویت تامین مسکن برای مردم، از دولت و دستگاه‌های ذیربط خواست کرد در خصوص تامین زمین مناسب و اعطای تسهیلات کم بهره قدمهای موثرتر بردارند.

عضو هیات رییسه اتاق تعاون ایران از معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همکاران ایشان بابت برگزاری نمایشگاه رسم تعاون قدردانی کرد.


انتهای پیام/

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا