بانکبانک و بیمه

بانک قرض الحسنه مهر ایران با نیروهای جوان و با انگیزه خدمات ارزنده ای ارائه کرده است

«سید رضا حسینی» معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان جنوبی گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران به واسطه حضور نیروهای جوان، فعال و با انگیزه خدمات ارزنده ای را به مردم ارائه داده است.
به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، «وحید مراد نژاد» مدیر شعب استان خراسان جنوبی در این دیدار، امکان دریافت وام قرض الحسنه تا سقف فردی ۲۰۰ میلیون تومان و همچنین پرداخت وام ۵۰۰ میلیون تومانی به شرکت‌های تولیدی و خدماتی زیرمجموعه وزارت کار را از امتیازات منحصر به فرد بانک قرض الحسنه مهر ایران برشمرد.
وی همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان خراسان جنوبی را در بهترین شرایط خود ارزیابی کرد و افزود: این بانک تلاش خود را در خصوص ارائه به موقع خدمات و پرداخت وام های تکلیفی خواهد کرد تا همانند سال های گذشته تمامی اعتبار خود را به معرفی شدگان کمیته امداد تخصیص دهد.
حسینی، ضمن تشکر از حضور و خدمات ارزنده بانک قرض الحسنه مهر ایران به آحاد جامعه، روحیه ترویج فرهنگ قرض الحسنه، حضور کارکنان جوان و خدمت صادقانه را از ویژگی های ممتاز و دلایل اصلی موفقیته‌ بانک در استان دانست.
وی خاطرنشان کرد: به‌واسطه شناخت کامل و سابقه کاری در زمینه قرض الحسنه، امکان گسترش همکاری های بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) وجود دارد.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود: بهره مندی از وام های قرض الحسنه می تواند کمک شایانی در راستای توانمند سازی اقشار ضعیف جامعه و اشتغال آن‌ها کند به‌طوری که با وام های پرداختی به معرفی شدگان کمیته امداد سالیانه ۱۰ درصد آن‌ها در اثر توانمندسازی از حمایت این نهاد کنار می روند .

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا