بانکبانک و بیمه

بانک توسعه تعاون موجب افزایش تولید و توسعه اقتصادی یزد شده است

استاندار یزد رشد پرشتاب و پایدار اقتصاد استان را مرهون تلاش گسترده و خستگی ناپذیر جهادگران عرصه اقتصاد در حوزه بانکی دانست.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان یزد، استاندار یزد در جلسه کارگروه تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ با اشاره به نقش موثر بانک ها در اقتصاد کشور، تولید و اشتغالزایی را ثمره حضور بانک ها دانست و افزود: پرداخت تسهیلات حمایتی دولت در قالب بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه توسط بانک های عامل در استان یزد پویایی و شکوفایی قتصاد استان را به دنبال داشته است.

همچنین بخوانید

مهران فاطمی رشد پرشتاب و پایدار اقتصاد کشور و استان را مرهون تلاش گسترده و خستگی ناپذیر جهادگران اقتصاد در حوزه بانکی دانست و تصریح کرد: نظام بانکی با حمایت ها و حضور موثر حود، در تامین نقدینگی و اعتبار مورد نیاز واحدهای اقتصادی و تولیدی استان نقش مطلوبی داشته است.

استاندار با اهدا لوح سپاس از تلاش ها و همت کارکنان بانک توسعه تعاون استان یزد در تامین منابع مالی موردنیاز صنایع و رفع مشکلات و موانع تولید تقدیر و در پیام خود آورده است: در سالی که از طرف مقام معظم رهبری با عنوان سال “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” مزین شده، بانک توسعه تعاون موجبات افزایش تولید و توسعه اقتصادی استان را فراهم کرده است.

حمیدرضا حکمتی نیا، مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان یزد، نقش آفرینی این بانک در نظام اقتصادی استان و کشور را متاثر از اهداف و برنامه های توسعه محوراین بانک دانست و خاطرنشان کرد: در پنج ماهه نخست سال جاری بیش از پنج هزار و پانصد میلیارد ریال تسهیلات در حوزه های مختلف در سطح استان پرداخت کرده که سهم عمده ای در رونق تولید و توسعه اشتغال استان داشته است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان یزد روند پرداخت تسهیلات حمایتی دولت از سوی بانک توسعه تعاون در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات، مشاغل خانگی، ازدواج، فرزندآوری، مددجویان کمیته امداد وبهزیستی و ایثارگران را مستمر دانست و افزود:بانک توسعه تعاون با هدف توسعه اشتغال و رونق تولید بازوی دولت در پرداخت تسهیلات حمایتی بوده است.

گفتنی است بانک توسعه تعاون در استان یزد با ۱۲ شعبه و باجه مشغول خدمات دهی به بخش عمده ای از صنایع ،معادن، کارگاه ها ،بنگاه های تولیدی، شرکت های تعاونی و عموم مشتریان است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا