پرداخت الکترونیککسب و کار

چرا استفاده کردن از صرافی های معتبر ایرانی بهتر است؟

بازار ارزهای دیجیتالی فرصت بسیار خوبی برای کسب درآمد از متاورس فراهم آورده است. عده‌ای از ایرانیان با توجه به ارزش ریال، قصد کسب درآمد دلاری را دارند. یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به این هدف، استفاده از بازار ارزهای دیجیتال است. ارزهای دیجیتال با انواع مختلفی که دارند می‌توانند فرصت بسیار خوبی برای کسب درآمد باشند.

با توجه به این که رمزارزها به تازگی وارد دنیای تکنولوژی شده‌اند، اکثر افراد با آنها آشنایی ندارند. عدم آشنایی کاربران با ارزهای دیجیتال در یک طرف و سختی ورود به این بازارها از طرف دیگر می‌تواند سختی فعالیت در این بازارها را افزایش دهد؛ اما دقیقا رابطه این ادعاها با صرافی‌های ایرانی در چیست؟ چرا توصیه می‌کنیم از صرافی‌های داخلی به جای صرافی‌های خارجی استفاده کنید؟ در این مطلب قصد داریم تا این سوالات را پاسخ دهیم.

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

صرافی یکی از بخش‌های اصلی دنیای رمزارزها است. کاربران می‌توانند برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال از طریق صرافی‌ها اقدام کنند. در حقیقت برای این که ارز دیجیتال به دست آورید، می‌توانید به طور مستقیم از فرد دیگری آن را خریداری کنید، یا از طریق ثبت نام در یک صرافی، رمزارز به دست آورید.

همچنین بخوانید

به همین خاطر می‌توان گفت که صرافی به عنوان پلی بین دنیای ارزهای فیات و رمزارزها عمل می‌کند. برای این که بتوانید پول فیات خود را با رمزارزها مبادله کنید، صرافی ارز دیجیتال بهترین انتخاب است.

صرافی، مرکزی برای خرید و معامله رمزارزها است. عرضه و تقاضا که یکی از عوامل تعیین کننده قیمت رمزارزها محسوب می‌شود، از طریق خرید و فروش کاربران در صرافی‌ها تغییر می‌یابد. برای این که کاربران بتوانند ارزهای مختلف را بخرند یا بفروشند، دو حالت وجود دارد. صرافی در حالت اول به عنوان واسطه‌ای بین دو کاربر عمل می‌کند. در حالت دوم نیز کاربران در حال معامله مستقیم با صرافی هستند.

با پیشرفت دنیای بلاک چین و گسترش اینترنت غیرمتمرکز، صرافی‌های جدیدی با نام غیرمتمرکز به وجود آمده‌اند تا هدف اصلی بلاک چین را تحقق ببخشند؛ پس می‌توان گفت که دو نوع صرافی متمرکز و غیرمتمرکز وجود دارد که بسته به ماهیت هرکدام به فعالیت می‌پردازند.

دقت داشته باشید که تمامی صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی از نوع متمرکز هستند و برای استفاده از صرافی غیرمتمرکز باید از صرافی‌های خارجی استفاده کنید. حال که با صرافی ارز دیجیتال آشنا شدید، حال چه دلیلی دارد که از صرافی‌های ایرانی استفاده کنید؟

پشتیبانی در دنیای ارزهای دیجیتال

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی چیست؟ | کیف پول من

همان ‌طور که گفتیم، دنیای بلاک چین و ارزهای دیجیتال، دنیای نوین و بسیار پیچیده‌ای است. افرادی که در این بازارها فعالیت می‌کنند، باید با تمامی مفاهیم دنیای رمزارزها آشنا باشند. هرچند استفاده از صرافی‌های خارجی فرصت‌های بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌هد، اما همچنان معایب مختلفی دارد. تصور کنید در هنگام انجام یک معامله با مشکل مواجه شوید، در چنین موقعیتی بهتر است از پشتیبانی صرافی ارز دیجیتال کمک بخواهید.

اکثر صرافی‌های خارجی به زبان انگلیسی فعالیت می‌کنند و برای رفع مشکلات خود بهتر است به طور کامل به این زبان تسلط داشته باشید. اصطلاحات و عبارات استفاده شده در دنیای ارزهای دیجیتال به زبان انگلیسی، برای افراد انگلیسی زبان نیز بعضا دشوار هستند پس انتظار نداشته باشید که فعالیت در صرافی‌های خارجی راحت باشد.

رابط کاربری و سرعت انجام معاملات

صرافی ارز دیجیتال می‌تواند یک برنامه موبایل، وب اپلیکیشن یا سایت باشد. همان ‎‌طور که گفتیم، صرافی‌های خارجی به زبان انگلیسی طراحی شده‌اند. از طرف دیگر، زبان و محیط طراحی چنین پلتفرم‌هایی نیز با برنامه‌ها و سایت‌های ایرانی متفاوت است. در دنیای ارزهای دیجیتال، سرعت معامله تاثیر زیادی در میزان سود یا ضرر کاربران دارد. برای این که بتوانید معاملات موفقی انجام دهید، بهتر است به سرعت یک معامله را به پایان برسانید.

در صورت استفاده از صرافی ارز دیجیتال داخلی، با محیط کاربری آشنایی مواجه خواهید بود که به راحتی می‌توانید به بخش‌های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. سرعت عمل شما می‌تواند میزان سود کسب شده شما را تا حد زیادی افزایش دهد. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم صرافی‌های معتبر داخلی را برای ورود به دنیای رمزارزها انتخاب کنید.

تحریم؛ سد بزرگی در مقابل کاربران ایرانی

اگر در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کرده باشید، مطلع هستید که ورود به صرافی‌های خارجی دردسرهای خود را دارد. اکثر این پلتفرم‌ها یا از طریق داخل ایران فیلتر شده‌اند یا ایران را در لیست تحریم‌های خود قرار داده‌اند. تغییر سیاست‌های یک صرافی خارجی و تحریم کاربران ایرانی هر لحظه امکان پذیر است و در این صورت سرمایه شما از دست خواهد رفت.

کاربران برای دسترسی به این صرافی‌ها از روش‌های مختلف دور زدن تحریم و فیلترها استفاده می‌کنند. در صورتی که در هر یک از این مراحل به مشکل بربخورید، احتمال بن شدن حساب کاربری شما افزایش پیدا می‌کنند. از طرف دیگر باید توجه کنید که فعالیت در اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال نیاز به تایید حساب کاربری دارد.

وریفای حساب کاربری در صرافی‌های خارجی دشواری‌ها و هزینه‌های بالای خود را دارد. در صورتی که تایید حساب کاربری در صرافی‌های ایرانی به سرعت و بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود. در صورتی که فعالیت خود را با توجه به قوانین پلتفرم ایرانی انجام دهید، حساب شما نیز مسدود نمی‌شود و به راحتی می‌توانید از بازار ارزهای دیجیتال به کسب درآمد بپردازید.

کارمزد کمتر، معاملات بهتر

کارمزدی که صرافی‌ها برای انجام معاملات مختلف تعیین می‌کنند، با یکدیگر متفاوت است؛ اما به طور معمول کارمزد انجام معامله و تراکنش در صرافی‌های خارجی زیاد است. صرافی‌های داخلی برای راحتی کاربران، کارمزد بسیار کمی برای انجام تراکنش‌های مختلف در نظر گرفته‌اند. به همین خاطر با هزینه کمتری می‌توانید به بازار ارزهای دیجیتال وارد شده و سود بیشتری کسب کنید. به راحتی و با کمترین کارمزد ممکن اقدام به خرید تتر کنید و از دیگر امکانات صرافی لذت ببرید.

برخی صرافی‌ها برای کسب رضایت کاربران و کمک به آنها در بازار رمزارزها، کارمزد برخی تراکنش‌ها را در کمترین حد خود قرار داده یا حتی به صفر رسانده‌اند که در ادامه به معرفی یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر ایرانی خواهیم پرداخت.

بهترین صرافی معتبر ایرانی را برای معاملات خود انتخاب کنید!

کیف پول من، بزرگترین و اولین صرافی ارز دیجیتال در ایران

برای این که در بازار ارزهای دیجیتال به راحتی فعالیت کنید، قصد داریم تا یکی از بهترین صرافی‌های معتبر داخلی را معرفی کنیم. کیف پول من، صرافی معتبر ایرانی دنیای ارزهای دیجیتال است؛ اما دلیلی که این صرافی را برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال به شما معرفی کرده‌ایم چیست؟ واضح است که هدف کاربران برای ورود به این بازار، کسب درآمد و سود زیاد است. برای این منظور، در ابتدا باید به سرعت بتوانید معاملات خود را انجام دهید و به ارزهای دیجیتال مختلف دسترسی داشته باشید.

کیف پول من جزو صرافی‌های معتبری است که در کمترین زمان حساب کاربری شما را تایید خواهد کرد و به سرعت می‌توانید وارد بازار رمزارزها شوید. قابلیت ویژه‌ای که صرافی کیف پول من برای کاربران خود در نظر گرفته، کارمزد صفر برای انجام تراکنش‌های داخلی است. شما در هنگام انجام معاملات داخلی کیف پول، نیاز نیست هیچ کارمزدی را پرداخت کنید و در هنگام انجام دیگر تراکنش‌ها نیز، کمترین کارمزد را پرداخت خواهید کرد.

کیف پول من بیش از ۱۵۰۰ کوین و توکن مختلف را پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از این تعداد رمزارز حتی در اغلب صرافی‌های خارجی نیز مشاهده نمی‌شود و یکی از اصلی‌ترین دلایل برتری صرافی کیف پول من نسبت به دیگر صرافی‌ها است. با دسترسی به تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال به راحتی می‌توانید دامنه معاملاتی خود را افزایش داده و به سود بیشتری برسید.

در نظر داشته باشید که کیف پول من، اولین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی است و برای راحتی کاربران سعی کرده تا رابط کاربری ساده و روانی را برای کاربران فراهم کند. امنیت بسیار بالای این پلتفرم در کنار پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته می‌تواند انجام معامله در دنیای رمزارزها را برای شما دگرگون کند. برای ثبت نام در کیف پول من و ورود به دنیای رمزارزها می‌توانید به آدرس https://kifpool.me مراجعه کنید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا