انرژی

برگزاری دوره آموزشی آنلاین درباره مهمترین نرم‌افزار شبیه سازی حوزه نفت

از سوی ستاد نانو، دوره آموزشی در خصوص یکی از نرم افزارهای شبیه سازی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، به صورت کلاس جامع آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، به نقل از ستاد نانو نرم‌افزار هایسیس HYSYS یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای مهندسی شیمی در زمینه شبیه‌سازی فرآیندهای پالایشگاهی، پتروشیمی، الکترولیتی و مواد جامد بسیار قدرتمند و دقیق محسوب می‌شود؛ چرا که این نرم افزار علاوه بر شبیه‌سازی واحدهای شیمیایی، هر یک از تجهیزات فرآیندها را نیز به صورت جداگانه شبیه‌سازی و بررسی می‌کند.

همچنین بخوانید

از این رو سایت آموزش فناوری نانو، کلاس جامع آنلاین نرم‌افزار Aspen Hysys را با حضور دکتر مصطفی مهین روستا دکتری مهندسی شیمی دانشگاه علم و صنعت و مدرس ستاد توسعه فناوری نانو برگزار می‌کند.

مخاطبین این دوره که از روز پنج‌شنبه ۳۱ شهریور ماه در بستر اسکای روم برگزار می شود،دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در رشته‌های مهندسی مکانیک، شیمی، نفت، گاز، پلیمر  و پتروشیمی و کلیه کارشناسان، بازرسان و ناظران شرکت‌های نفتی است و شرکت کنندگان در این دوره که به مدت ۸ هفته ادامه دارد علاوه‌بر یادگیری کامل مفاهیم و نحوه کار با نرم‌افزار، با تشکیل گروه‌های چند نفره، کار پژوهشی تیمی را بر روی موضوعات خاص و به روز علمی و صنعتی زیر نظر استاد تجربه خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا