بورسبورس اوراق

رشد ۲۱ هزار واحدی شاخص بورس از ابتدای سال


شاخص بورس از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته ۱۱۵روز معاملاتی، با ثبت ۲۱هزار و ۸۲۹واحد افزایش، معادل ۱.۶۰ درصد رشد کرده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۹۵۴میلیارد و ۷۷۸میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۵۶۸۷هزار و ۴۳۲میلیارد ریال در بیش از ۵۴میلیون و ۷۲۰هزار و ۲۰۶دفعه طی ۱۱۰روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۱۰میلیارد و ۸۶۷میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۶۰۵هزار و ۶۲۰میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۱۵روز، با ۲۱هزار و ۸۲۹واحد افزایش، معادل ۱.۶۰ درصد رشد کرده و به رقم یک میلیون و ۳۸۹هزار و ۸۰واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۵۶هزار و ۶۲۰واحد افزیش، معادل ۱۶.۲۶درصد رشد کرد و در این مدت به رقم ۴۰۴هزار و ۸۸۸واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۲۶هزار و ۸۸۵واحد افت در این مدت به رقم یک میلیون و ۳۷هزار و ۲۲۶واحد و شاخص بازار دوم با ۱۷۶هزار و ۲۴۶واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۷۳۵هزار و ۶۷۴واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۲.۵۳درصد کاهش و شاخص بازار دوم با ۶.۸۹ درصد افزایش همراه شدند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا