بورسبورس اوراق

افت ۲۳هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت


شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۲۳هزار و ۷۷۷واحد کاهش، معادل ۱.۶۸ درصد افت کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۵روز معاملاتی تعداد ۲۸میلیارد و ۲۷۴میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۳۲هزار و ۴۷۵میلیارد ریال در بیش از یک میلیون و ۳۹۴هزار و ۸۵۰دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۲۰.۱ و ۱۷ درصد رشد را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۴۷۹۷میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۶۹هزار و ۳۲۲میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۱۷.۳۶ درصد افت و ۸.۹۳ درصد کاهش همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته گذشته با ۲۳هزار و ۷۷۷واحد کاهش، معادل ۱.۶۸ درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۳۸۹هزارو ۸۰واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با هزار و ۵۴۳۸واحد کاهش، معادل ۱.۳۳درصد افت کرد و رقم ۴۰۴هزار ۸۸۸واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۱۵هزار و ۱۱واحد افت به رقم یک میلیون و ۳۷هزار و ۲۲۶واحد و شاخص بازار دوم با ۵۵هزار و ۷۱واحد افت، به عدد ۲ میلیون و ۷۳۵هزار و ۶۷۴واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱.۴۳درصد کاهش و شاخص بازار دوم با ۱.۹۷درصد افت همراه شدند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا