بورسبورس اوراق

کسب عنوان دانش بنیان، خلاق و فناور توسط مرکز مالی ایران

مرکز مالی ایران در سال ۱۴۰۱ که مزین به نام «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» است پس از پیگیری‌ها و تلاش‌های مستمر، بر اساس مصوبه کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به عنوان شرکت دانش بنیان، مشمول قانون حمایت از شرکتها و موسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوریها و اختراعات قرار گرفت.


به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا) به نقل از مرکز مالی ایران، مرکز مالی ایران این دستاورد مهم را به خانواده بزرگ خود، به ویژه اساتید، دانش پذیران، مدیران و فعالان محترم بازار سرمایه و همچنین سهامداران این مرکز تبریک عرض می نماید.

این مرکز در گام اول (از ابتدای تاسیس تا شهریور ماه ۱۴۰۱)، رسالت اصلی خود را بر توسعه آموزش در فضای مالی ایران قرارداده بود و بحمدالله توانست در طی این دوره با برگزاری ۶۷۰۳۲۶ نفر ساعت دوره آموزشی و تربیت ۵۱۴۰۰ نفر سهم بسزایی در این عرصه داشته باشد.

در گام دوم، مرکز مالی ایران بر آن است تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های در دسترس خود بتواند علاوه بر حفظ برند اول آموزشی بازارهای مالی کشور، خدمات مکملی را در اکوسیستم مالی کشور ارائه نماید. در این زمینه تلاش می‌کنیم تا با تکمیل چرخه زنجیره ارزش نوآوری در فضای مالی به پویایی هر چه بیشتر خدمات حوزه مالی کمک نماییم.

امید است با همراهی تمامی دغدغه مندان و فعلان محترم بتوانیم گامی در راستای اعتلای کشور عزیزمان ایران و همچنین توسعه بازار سرمایه برداریم.

کسب عنوان دانش بنیان، خلاق و فناور توسط مرکز مالی ایران

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا