انرژی

انتقاد عضو شورای شهر از ادبیات نامه‌های ارسالی آبفا تهران به شهروندان

یک عضو شورای شهر تهران از ادبیات شرکت آب و فاضلاب تهران(آبفا) در نامه های ارسالی به شهروندان انتقاد کرد و گفت: ادبیات آبفا تهران سخیف است.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، حبیب کاشانی در جریان نودودومین جلسه شورای شهر تهران ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده از سوی شهرداری تهران و سایر بخش‌ها در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: جا دارد از همه افرادی که در این مراسم دخیل بودند، قدردانی شود.

وی ضمن تسلیت درگذشت مهسا امینی گفت: این اتفاق هفته گذشته صورت گرفت و باعث تکدر خاطر جامعه شده است و قطعا مسئولان مربوطه پیگیر این مسئله خواهند بود.

این عضو شورای شهر تهران همچنین به شهادت دو تن از مأموران نیروی انتظامی در هفته گذشته اشاره کرد و تصریح کرد: شهادت این دو عزیز را به خانواده‌شان و هموطنان تسلیت عرض می‌کنم.

کاشانی در ادامه با انتقاد از اقدام اخیر شرکت آب و فاضلاب گفت: اخیرا این شرکت نامه‌ای را در ارتباط با اصلاح قرارداد فاضلاب به درب منزل برخی از شهروندان ارسال کرده و در آن قید شده است که چنانچه صاحب ملک اقدامی را در جهت اصلاح قرارداد فاضلاب نکند پس از ارسال دومین اخطار آب آن واحد مسکونی قطع خواهد شد.

وی ادامه داد: ارسال چنین برگه‌ای با عنوان قطع فوری آب به مثابه ادبیات سخیف است و این ادبیات اسلامی نیست و این درحالی است که شرکت آب فاضلاب اشتباه کرده است و باید از مردم با احترام و منت بخواهد که در این زمینه با آنها همکاری کند نه اینکه با چنین ادبیاتی با آنها برخورد کند.

این عضو شورای شهر تهران همچنین با انتقاد از مالیات‌های سنگینی که برای برخی افراد وضع شده است، گفت: مالیات‌های میلیونی موجب گلایه شهروندان شده و به نظر می‌رسد که باید آقای چمران به عنوان بزرگ شورا در ارتباط با این موضوعات ورود جدی داشته باشد.

وی همچنین به عدم استفاده دانش‌آموزان مدارس استثنایی از وسایل حمل و نقل رایگان اشاره کرد و تصریح کرد: در سال‌های گذشته با حمایت شهرداری تهران تسهیلاتی برای این عزیزان فراهم می‌شد که متاسفانه بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته این کار در حال حاضر صورت نمی‌گیرد و بنده از آقای فروزنده معاون شهردار درخواست می‌کنم این موضوع را پیگیری کند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا