بانکبانک و بیمه

بانک توسعه تعاون از توانمندی کافی برای پشتیانی خدمات بانکی شرکت‌های پتروشیمی برخوردار است

سرپرست بانک توسعه تعاون طی بازدید از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست، بر توانمندی بانک جهت پشتیانی خدمات بانکی شرکت‌های پتروشیمی تاکید ورزید.

محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون طی بازدید از غرفه‌های شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست اظهار داشت: واحدهای پتروشیمی و صنایع وابسته از مهم‌ترین و برجسته‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند و اقتصاد ایران به لحاظ تولید، اشتغال، ارزآوری و جذابیت سرمایه‌گذاری در بخش پتروشیمی واجد مزیت است.
وی افزود: همواره در برنامه‌های توسعه و اسناد بالادستی کشور بر نفی خام‌فروشی نفت و انرژی و ایجاد زنجیره ارزش تاکید شده است و طی دو دهه اخیر بخش پتروشیمی کشور به موفقیت‌های زیادی در سطح ملی و بین المللی دست یافته است.
شیخ حسینی خاطر نشان کرد: بخش تعاون کشور همانند دیگر بخش‌های اقتصادی در صنایع پتروشیمی و پایین‌دستی و بالادستی آن حضور دارد و بخشی از مشتریان و جامعه هدف بانک توسعه تعاون در بخش پتروشیمی کشور حضور دارند.
سرپرست بانک توسعه تعاون در بازید شرکت پتروشیمی مارون، امیر کبیر، فارابی و واحدهای تخصصی دیگر گفت: بانک به لحاظ سرعت و کیفیت خدمات روند رو به رشدی داشته است و پیشرفت‌های مناسبی در حوزه بانکداری الکترونیک و استقرار بانکداری دیجیتال به وقوع پیوسته است و شرکت‌های پتروشیمی و صنایع وابسته از مهم‌ترین حوزه‌های بازاریابی بانک هستند.
وی تاکید کرد: بانک توسعه تعاون در زمینه‌های ارائه انواع خدمات بانکی و ارزی، انتقال وجوه، صدور اعتبار اسنادی، اوراق گام و صدور ضمانت‌نامه از مزیت‌هایی برخوردار است و اخیراً نیز جذابیت‌های ویژه‌ای برای جذب مشتریان در خدمات بانک گنجانده شده است.
گفتنی است شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با حضور مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفیران، معاونان وزیر نفت و فعالان صنعت پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.
۶۱۰ شرکت داخلی و خارجی در ۱۵ سالن به اضافه فضای باز در نمایشگاه ایران‌پلاست امسال حضور دارند که در فضایی به مساحت ۶۵ هزار متر مربع جانمایی شده‌اند.
۱۰ شرکت خارجی و هیئت‌هایی از ۱۹ کشور جهان در شانزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست حضور دارند. این هیئت‌ها از پاکستان، صربستان، قزاقستان، سوریه، لبنان، جمهوری آذربایجان، ترکیه، جمهوری نخجوان، اقلیم کردستان عراق، تونس، قطر، عمان، افغانستان، برزیل، گرجستان، ازبکستان، رومانی، عراق، بوسی و هرزگوین، لهستان و اسپانیا هستند.
شانزدهمین دوره از نمایشگاه ایران‌پلاست از ۳۰ شهریور تا دوم مهرماه در پنج گروه «مواد اولیه»، «کالاهای ساخته و نیمه‌ساخته‌شده»، «ماشین‌آلات و تجهیزات»، «خدمات» و «بانک‌ها، بورس و مؤسسه‌های مالی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
این نمایشگاه از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت پلیمر در منطقه خاورمیانه به‌شمار می‌رود و در میان نمایشگاه‌های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه‌بندی می‌شود.
در این بازدیدها سعید معادی معاون مدیرعامل در امور استان‌ها و بازاریابی، جلیل کرمی برجویی مدیر شعب استان خوزستان و شهرام بخشا رییس اداره کل روابط عمومی حضور داشتند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا