بانکبانک و بیمه

پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

مجاهدت رزمندگان ۸ سال جنگ تحمیلی را الگوی عملیاتی اقدامات خود قرار دهیم
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از پایگاه خبری بانک مسکن_ هیبنا، دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن طی پیامی گرامیداشت هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

در پیام مدیر عامل بانک مسکن آمده است:

هفته دفاع مقدس یادآور مجاهدت غیور مردان و زنانی است که دلاورانه ایستادند تا امروز پرچم پر افتخار ایران اسلامی مقتدرانه به اهتراز درآید.

مردان جهادگری که نشان دادند که با کمترین تجهیزات و کوچکترین امکانات می توان گام های بلند برداشت و باید پایداری و تلاش آنان را که هموراه خالصانه و با تمام دل و جان پا به میدان گذاشتند را سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

درواقع پس از جنگ تحمیلی در حوزه عمرانی و اجرایی هر کجا نیز پیشرفت شگرفی در امور بوجود آمده و دستاوردی بزرگ حاصل شده است شمه و رویکردی از منش این جهادگران الهی در پس آن می درخشیده است و اگر در کارها رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس را الگوی عملیاتی خود قرار دهیم قطعا گشایش های چشمگیری بدست خواهیم آورد و باید در راه گسترش این روحیه غنی و ارزشمند در مجموعه های مختلف به جد بکوشیم تا از برکات عظیم آن بهره مند شویم.

اینجانب و مجموعه بانک مسکن ضمن گرامیداشت و تبریک هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای جنگ تحمیلی، در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری، با آرمان های امام راحل و رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس تجدید میثاق می کنیم و سیره شهدای جنگ تحمیلی را چراغ روشن راه آینده خود قرار می دهیم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا