بانکبانک و بیمه

پیام سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت هفته دفاع مقدس

فریدون بهبهانی سرپرست بانک کشاورزی در پیامی، هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

در پی ، متن این پیام را مشاهده می فرمایید:

همچنین بخوانید

“بسم رب الشهداء و الصدیقین”

«دفاع مقدس، مظهر حماسه است، مظهر معنویت و دینداری است، مظهر آرمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواهی است، مظهر ایثار و از خودگذشتگی است، مظهر ایستادگی و پایداری و مقاومت است، مظهر تدبیر و حکمت است.»

«مقام معظم رهبری»

«دفاع مقدس» داستان راستان و سندی بر دلاور پروری این مرز و بوم است؛ یادآور رشادت، ایثارگری، شکیبایی، همبستگی و همدلی ملت سلحشور ایران است. یادمان سرخی خون شهیدان و سپیدی دل های پاک رزمندگان بر پرچم سه رنگ کشورمان است که در راه پاسداری و حراست از آزادگی، شرف و کیان این سرزمین پیشکش کردند.

فرهنگ غنی و پربار دفاع مقدس و آموزه های ارزشمند آن ایام ، سراسر ایستادگی، استقامت، تلاش، اتحاد و همبستگی است.  درس گرانبهای از پای ننشستن در راه سربلندی کشور و تلاش برای ساختن ایرانی آزاد و آباد است. طی هشت سال جنگ تحمیلی و قرار گرفتن ملت ایران در وضعیت ناگزیر دفاعی، مردم ما خصایل پسندیده ی ذاتی خود و ظرفیت های فراوانی از هوشمندی ، مبارزه ، تاب آوری، غیرت و شرافت را به فعلیت رساندند و نشان دادند که در برابر دشمنان این آب و خاک، از هیچ کوششی، حتی بذل جان و مال خود، فروگذار نخواهند بود.

ما هرگز فرزندان سلحشور ایران و خاطره ی شیرزنان و دلاور مردانی را که تمام قد مظهر ایستادگی یک ملت هستند، از یاد نمی بریم و می کوشیم با استعانت از آموزه های پربهای دوران دفاع مقدس، با روحیه ای رزمنده و تلاشگر، هم پیمان و هم قدم، در جبهه ی نبرد اقتصادی و برای پیشبرد آرمان های انقلاب اسلامی، در راه شکوفایی، خودکفایی و رونق و آبادانی این مرز و بوم گام برداریم.
 

فریدون بهبهانی

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا