بانک و بیمه

صندوق بین‌المللی پول از منطقه منا استخدام می‌کند

صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد در نوامبر ۲۰۲۲ از خاورمیانه و شمال آفریقا نیرو استخدام می‌کند


همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد که در نوامبر ۲۰۲۲ ماموریت توسعه منطقه‌ای را به خاورمیانه و شمال آفریقا با هدف تعامل با اقتصاددانان باتجربه برای پیوستن به خط لوله Mid-Career – انجام می‌دهد.

از سوی صندوق بین‌اللملی پول ابتکاری برای ایجاد یک مجموعه رقابتی از اقتصاددانان کلان آماده برای استخدام برای موقعیت‌های مختلف در سراسر جهان ایجاد شده‌است.  

طبق اعلام صندوق بین‌المللی پول؛ برای متقاضیان مدرک تحصیلات تکمیلی در اقتصاد کلان یا یک رشته مرتبط، و تخصص در مسائل سیاست گذاری اقتصاد کلان در سطح دکتری با سه تا ده سال تجربه مرتبط و در سطح فوق لیسانس با هفت تا چهارده سال سابقه مرتبط  تجربه لازم است. همچنین متقاضیان باید تجربه حرفه‌ای مرتبط در سطوح ملی و منطقه‌ای در سیاست های کلان اقتصادی، مالی را داشته باشند.

از دیگر شرایط، مهارت نشان داده شده در مدل سازی کمی و اقتصاد سنجی برای تحلیل‌ها است. همچنین روابط بین فردی قوی، مهارت‌های ارتباطی و نوشتاری و ارتباط کتبی و شفاهی و مهارت در زبان انگلیسی  و تسلط به زبان های عربی، فرانسوی، پرتغالی یا اسپانیایی امتیاز محسوب می شود.

صندوق بین‌المللی پول اعلام کرده؛ نامزدهای واجد شرایط در سراسر منطقه MENA، به ویژه زنان، تشویق می شوند که برای استخدام درخواست ارایه دهند.

ind333ex

 


انتهای پیام/

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا