بانکبانک و بیمه

بیژن کدیوریان به عنوان سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان ایلام منصوب شد

با حضور مدیران امور سرمایه انسانی و امور حقوقی بانک توسعه تعاون، بیژن کدیوریان سرپرست مدیریت شعب استان ایلام شد.

رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون در مراسم تکریم سرپرست پیشین و معارفه سرپرست جدید استان ایلام اظهار داشت: بانک توسعه تعاون طی سالهای اخیر در بسیاری از طرحها و برنامه های دولت حضور داشته و بانکداری توسعه‌ای محور تمامی فعالیت ها بوده است.
ارجمند افزود: جانشین پروری و کمک به رشد و پرورش استعدادها و نیروی انسانی موضوعی است که سلسله مراتب مدیریتی بانک اهمیت ویژه ای برای آن قائل هستند.
وی ادامه داد: مشتری مداری و توجه به سفارش مشتریان و پیگیری مسائل آنان از مواردی است که نیازمند توجه می باشد.
ارجمند خاطر نشان کرد: با بکارگیری محصولات متنوع و ایجاد جاذبه برای مشتریان و متقاضیان ، سهم بیشتری از بازار بانکی برای بانک توسعه تعاون قابل تصور است.
وی یادآور گردید: استان ایلام با توجه به امکانات و نیروی انسانی جوان و زبده این توانمندی را دارد که در خصوص تحقق برنامه های ابلاغی ستاد دستاوردهای خوبی ایجاد نماید.
ارجمند خطاب به روسای شعب تاکید کرد: افزایش منابع و وصول مطالبات و مدیریت تخصیص دستگاه های پایانه فروش حائز اهمیت است و همکاران استانی و روسای شعب می توانند با ارتقای جمیع شاخص های عملکردی، زمینه ارتقای کلی بانک را فراهم نمایند.
پرویز اسدی ماهفروزی مدیر امور حقوقی بانک توسعه تعاون گفت: مدیریت و اجرای صحیح استعلامات، نظارت بر اعطای تسهیلات و ارسال گزارش های ماده ۱۸۶ مالیات های مستقیم بسیار مهم است و دقت در پرداخت تسهیلات کمیته اعتباری با کمترین انحراف، بخشنامه خوانی و دستور العمل های ارسالی از ستاد و مدیریت مطالبات غیر جاری نیازمند توجه است.
اسدی افزود: اوراق گام و صدور اعتبار اسنادی به عنوان دو سرویس مهم مورد تاکید مقامات ارشد بانک است که شبکه شعب می توانند با اتکا به این خدمات، هم نیاز مالی و بانکی اتحادیه ها و تعاونگران را پوشش دهند و نیز در جذب مشتریان جدید اقدامات مناسبی صورت دهند.
در این مراسم با اعطای لوح تقدیر از حسن پیری سرپرست پیشین تقدیر شد و حکم بیژن کدیوریان به عنوان سرپرست جدید استان ایلام با امضای شیخ حسینی سرپرست بانک تقدیم گردید.
کدیوریان پیش از این مسئول حراست مدیریت شعب استان کردستان بوده است و با تجارب چندین ساله در مناصب اجرایی و مدیریتی شعب از جمله شعب سرابله، گیلانغرب، ایوان و مرکزی ایلام از کارنامه مناسب اجرایی و مدیریتی برای راهبری استان ایلام برخوردار است.
حضور در جلسه استاندار
رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی و پرویز اسدی ماهفروزی مدیر امور حقوقی بانک توسعه تعاون با حضور در جلسه استاندار، سرپرست جدید بانک در استان ایلام را معرفی نمودند.
مدیران بانک ضمن معرفی بیژنکدیوریان تاکید کردند: بانک توسعه تعاون کارنامه مناسبی از عملکرد توسعه ای و تسهیلات اشتغال آفرین در استانهای سراسر کشور رقم زده است و دستگاه های استانی نیز می توانند با افزایش تعامل با بانک، موجبات رونق بیشتر بانکداری توسعه ای را در استان خود فراهم آورند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا