صنعت، معدن، تجارت

مزایده ۱۰۶۲ خودروی خارجی آغاز شد/ نحوه شرکت در مزایده

مزایده هزار و ۶۲ خودروی وارداتی در سامانه ستاد برای عموم مردم از صبح امروز آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز ۱۲ مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش آرمان اقتصادی، طبق اعلام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، هزار و ۶۲ دستگاه خودروی خارجی رسوبی که از سال ۹۶ با ظن قاچاق کشف شده و در انبارهای ۹ استان کشور باقی‌مانده بود، به صورت الکترونیکی به مزایده گذاشته شد.

بر این اساس، از امروز امکان بازدید الکترونیکی از این خودروها در سایت اموال تملیکی فراهم شده و در نهایت ۱۶ مهر این مزایده رمزگشایی خواهد شد و برندگان اعلام می‌شوند.

از ۷ تا ۱۲ مهر علاوه بر بازدید از خودروها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می‌توانند با داشتن امضای الکترونیکی پیشنهاد قیمت دهند.

از جمله شرایط شرکت در این مزایده داشتن توکن (امضا الکترونیکی) است؛ افراد با مراجعه به سایتhttps:www.gica.ir می‌توانند درخواست امضای الکترونیکی دهند و آن را در دفتر اسناد رسمی و یا دفاتر پیشخوان خدمات دولت دریافت کنند.

در این باره آرش عسگری رئیس سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) گفت: در این مزایده افراد برای درج پیشنهاد قیمت می‌بایست ۱۵ درصد قیمت کالاهای مورد نظر خود را به صورت ضمانت پرداخت کنند. این ضمانت نامه می‌تواند به دو صورت (ضمانت نامه بانکی و واریز نقدی) صورت بگیرد. افرادی که دارای امضای الکترونیک بوده و پیش از این در سامانه ستاد ثبت نام کرده بودند، می‌توانند هم اکنون وارد این سامانه شده و مشخصات خودروهای عرضه شده را مشاهده کنند.

وی تاکید کرد: همه افراد برای ثبت قیمت پیشنهادی باید تضمین پرداخت کنند. این تضمین با پایان یافتن مزایده و مشخص شدن برندگان، به افرادی که برنده این مزایده نشده اند بازگردانده خواهد شد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا