بانکبانک و بیمه

قدردانی شهردار کلانشهر قم از مدیرعامل بانک شهر

دکتر سقائیان‌نژاد شهردار کلانشهر قم با توجه به حمایت های همه جانبه بانک شهر از پروژه‌های فرهنگی، عمرانی و حمل و نقلی این کلانشهر؛ از دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل این بانک قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک شهر، سید مرتضی سقائیان نژاد در دیدار با دکترسیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر، با اشاره به اهمیت تعامل و افزایش روزافزون همکاری ها میان دوطرف، گفت: ارتباط مفید و مؤثر بانک شهر و شهرداری قم طی سال های اخیر؛ همواره باعث توفیق بیشتر خدمت رسانی به شهروندان شده است.
سقائیان نژاد با بیان اینکه طی بیش از یک دهه اخیر همکاری سازنده ای میان شهرداری قم و بانک شهر در پیشبرد طرح های عمرانی برقرار بوده است، ابراز امیدواری کرد: با توجه به ظرفیت های فرهنگی ، مذهبی و اقتصادی شهر قم، این اراده وجود دارد که همکاری ها در حوزه های متعدد و متنوع تری گسترش یابد.
شهردار کلانشهر قم با اشاره به ارائه خدمات مطلوب و برخورد مناسب کارکنان شعب بانک شهر با مشتریان، عنوان کرد: این بانک با توجه به اصول مشتری مداری توانسته است در کلان شهرها و شهرهای کوچک به ارائه خدمات قابل قبولی بپردازد.
دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر نیز در این دیدار تاکید کرد: به عنوان بانکی موفق و محبوب در شبکه بانکی؛ حمایت از شهرداری ها و کمک به توسعه و رفع مشکلات شهرها را در چارچوب قوانین و مقررات ادامه خواهیم داد.
این گزارش می افزاید، در این دیدار از مدیرعامل بانک شهر توسط شهردار قم به پاس همکاری‌های متقابل تقدیر شد؛ که در بخشی از این تقدیرنامه آمده است:”به پاس همراهی و تعامل سازنده، راهگشا، تاثیرگذار و کارآمد حضرتعالی و مجموعه بانک شهر با شهرداری قم در راستای عمران وآبادانی شهر و ایجاد نشاط و حرکت در مسیر تحول این بلد مقدس و ارتقاء سطح خدمات رسانی به زائران و مجاوران حریم کبریایی بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه(س) این لوح به حضورتان تقدیم می گردد. سپاس بیکران برگ سبزی است بر همت والای جنابعالی و همکاران ارجمند بانک شهر که در این مهم همت گماردید و باعث سربلندی و رونق پایتخت مذهبی ایران شدید.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا