صنعتکسب و کار

قیمت و خرید لوله و اتصالات ساختمانی در ایلیاشیل

لوله و اتصالات در هر ساختمان اساسی ترین بخش در راه اندازی سیستم لوله کشی و فاضلاب است. در این مطلب شما را با انواع لوله و اتصالات ساختمانی آشنا می کنیم و سپس به بررسی قیمت آن ها می پردازیم و همچنین معتبر ترین فروشگاه لوله و اتصالات در تهران را که به صورت عمده و جزیی به فروش لوله و اتصالات ساختمان می پردازد معرفی می کنیم.

قیمت و خرید لوله و اتصالات ساختمانی در ایلیاشیل

انواع لوله و اتصالات ساختمانی

  • لوله و اتصالات پی وی سی:

لوله پلیکا یا PVC از جنس پلیمر پلی اتیلن می باشد که معمولا سیاه رنگ است. از این لوله در مصارف بسیار زیادی استفاده می شود و ویژگی هایی از جمله طول عمر زیاد، دوام و استحکام بالا و مقاومت در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی باعث شده تا جایگزین لوله های قدیمی شوند و در سیستم های فاضلاب و سیم کشی زیرزمینی بهترین گزینه باشند. لوله و اتصالات پی وی سی از لحاظ تکنولوژی ساخت و مواد اولیه به کار رفته در آن ها چندین نوع مختلف دارند. لوله پی وی سی PVC معمولی یکی از پر مصرف ترین انواع لوله و اتصالات پلیکا می باشد که قیمت به صرف، مقاومت  در برابر مواد شیمیایی و ضربه های فیزیکی و نصب و راه اندازی آسان آن اعث شده تا در ساختمان سازی استفاده ی زیادی از این لوله شود.

انواع لوله پلیکا بر اساس تحمل فشار عبارتند از:  لوله پلیکای فشار ضعیف که در بخش تهویه و ناوان استفاده می شود.
لوله پلیکا فشار نیمه قوی که برای محافظت ساختمان و قسمت فاضلاب کارایی دارد و به آن لوله فاضلابی گفته می شود و لوله پلیکای فشار قوی که وزن و ضخامت زیادی نسبت به مدل های قبل دارد و برای محافظت از سیم های برق و انتقال اسید ها و باز ها از آن استفاده می شود. جهت اطلاع از قیمت روز لوله پی وی سی می توانید به وب سایت ایلیاشیل مراجعه نمایید.

  • لوله و اتصالات گالوانیزه:

لوله گالوانیزه از با کیفیت ترین لوله ساختمانی است که برای انتقال آب و سیالات و خطوط آب رسانی از آن استفاده می شود. این لوله که از جنس فولاد است دارای یک پوشش از جنس روی برای محافظت آن می باشد که از زنگ زدگی جلوگیری کند و عمر و دوام طولانی تری داشته باشد. لوله و اتصالات گالوانیزه در انواع مختلفی تولید می شوند. از جمله گالوانیزه گرم و سرد. لوله گالوانیزه گرم ضخامت زیادی دارد و مقاومت آن نسبت به گالوانیزه سرد بیشتر است و برای لوله های آب دارای ضخامت زیاد و دکل برق از آن استفاده می کنند. قیمت این لوله به دلیل کیفیت ساخت بالای آن بیشتر است. گالوانیزه سرد بیشتر در گلخانه ها کاربرد دارد و مقاومت و ضخامت کمتری نیز دارد. قیمت لوله و اتصالات گالوانیزه بستگی به برند و سایز و قطر آن دارد که برای استعلام از قیمت به روز آن می توانید به وب سایت ایلیا شیل مراجعه نمایید.

  • لوله و اتصالات ۵ لایه:

لوله و اتصالات ۵ لایه نسل جدیدی از لوله های ساختمانی هستند که ترکیبی از پلیمر و آلیاژ می باشد. لوله ۵ لایه استحکام و عمر طولانی تری دارد که این ویژگی به دلیل یک لایه آلومینیومی است که بین لایه های پلیمری لوله قرار می گیرد. این لوله مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد وهم چنین از ورود اکسیژن به درون لوله جلوگیری می کند و همین امر سبب می شود تا رسوب نگیرد و از رشد جلبک نیز جلوگیری می کند. از دیگر مزایای لوله ۵ لایه می توان به سبک وزن بودن، نصب و اجرای آسان، تحمل فشار بالا، ایمنی در لوله کشی توکار، تحمل حرارت تا ۹۰ درجه سانتی گراد و مقاومت در برابر مواد شیمیایی نام برد.

انواع لوله و اتصالات ساختمانی

  • لوله و اتصالات پلی اتیلن:

از لوله پلی اتیلن در سیستم های لوله کشی و کانال های لوله گاز و آب استفاده می شود. این لوله می تواند گزینه ی بهتری نسبت به لوله های چدنی و فولادی باشد. چرا که استحکام و دوام بهتری دارد. لوله های پلی اتیان بر اساس کاربردشان در دو نوع سنگین و سبک تولید می شوند که لوله سنگین آن مقاومت زیاد تری در برابر فشار های مکانیکی دارد. از مزایای لوله پلی اتیلن مقاومت در برابر خوردگی و مواد خورنده، دوام بسیار بالا، مقاوم در برابر فشار و اصطکاک، عدم نشتی، نصب راحت، مقاوم در برابر تغییر دما و سازگاری با محیط زیست است.

  • لوله و اتصالات پوش فیت:

لوله پوش فیت یکی از پر کاربرد ترین مصالح ساختمان است که به دلیل قابلیت های بسیار خوبی که دارد، بسیار مورد توجه مصرف کنندگان این صنعت قرار گرفته است. این لوله از جنی پلی پروپیلن می باشد و در سیستم فاضلاب کارایی دارد. لوله پوش فیت دارای مقاومت شیمیایی و فیزیکی بالایی است و اتصال آن به وسیله سوکت هایی که روی آن قرار گرفته انجام می شود و به همین علت نیازمند به جوشکاری نیست و هزینه ی نصب و اجرای آن پایین است. این لوله هیچ گونه مشکل نشتی آب ندارد و آب بندی آن بسیار مناسب است.

قیمت روز لوله و اتصالات

قیمت لوله و اتصالات ساختمانی و فاضلابی ثابت نیست و بستگی به عوامل مختلفی هم چون نوسانات نرخ ارز، قیمت مواد اولیه، برند و کارخانه سازنده، اندازه و قطر لوله و سایر هزینه های جانبی مثل ترخیص از گمرک و هزینه های حمل و نقل دارد. قیمت این محصولات روزانه از طریق بورس اعلام می شود و شرکت های پتروشیمی نرخ آن را تعیین می کنند. شما اگر قصد خرید این محصولات را دارید می توانید به وب سایت ایلیا شیل مراجعه نمایید تا لیست قیمت لوله و اتصالات شامل قیمت روز لوله پلیکا و سایر لوله ها را مشاهده نمایید.

فروشگاه لوله و اتصالات

مرکز خرید لوله و اتصالات ایلیاشیل نمایندگی پخش لوله و اتصالات ساختمان در تهران می باشد که سابقه ی بیش از یک دهه فعالیت در زمینه ی تولید و عرضه انواع محصولات ساختمانی در کارخانه لوله گستر گلپایگان و عرضه لوله و اتصالات پی وی سی شرکت های لوله گستر گلپایگان و پلیمر یاس و  همکاری با تامین تعاونی مسکن انرژی اتمی ، سپاه پاسداران ، ستاد بازسازی عتبات عالیات را  دارد.این شرکت بهترین و معتبر ترین فروشگاه لوله و اتصالات می باشد که فروش عمده ی این محوصلات را نیز در اختیار دارد.

فروشگاه لوله و اتصالات

گروه صنعتی ایلیاشیل فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات خود را نیز راه اندازی کرده است تا متقاضیان و خریداران محترم بتوانند به راحتی به لیست کاملی از انواع محصولات ساختمانی دسترسی داشته باشند و به طور روزانه از قیمت آن ها از جمله قیمت روز لوله pvc، لوله پوش فیت، گالوانیزه و سایر محصولات اطلاع کسب کنند. شما می توانید برای خرید عمده و یا دریافت مشاوره با بخش فروش شرکت تماس حاصل نمایید تا کارشناسان مجرب این شرکت بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت به شما معرفی نمایند و در کوتاه ترین زمان آن ها را در اختیار شما قرار دهند.

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا