بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

نگاهی به عملکرد موفق شرکت به پرداخت ملت در مهرماه

شرکت به پرداخت ملت در آخرین گزارش شاپرک با کسب ۲۰.۴۰ درصد از سهم بازار در بین شرکتهای ارائه دهنده خدمات پرداخت از کل تراکنش‌های بازار خدمات پرداخت الکترونیک کارتی همچون گذشته رتبه اول را از نظر بیشترین مبلغ تراکنش کسب کرده است.

همچنین در مولفه سهم تعدادی، با اختصاص ۱۹.۴۸درصد از تعداد تراکنش‌های بازار خدمات پرداخت الکترونیک کارتی در بین شرکتهای ارائه دهنده خدمات پرداخت در رتبه دوم قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در بررسی سهم تعداد تراکنش‌های هر یک از شرکتهای PSP از بازار ابزارهای پذیرش برای دو ماه متوالی شهریور و مهر ۱۴۰۱ ، شرکت به پرداخت ملت در بخش ابزار پذیرش موبایلی در شهریور با کسب ۴۹.۷۸ درصد و در مهرماه با کسب ۵۰.۴۳ درصد توانسته به تنهایی بیش از نیمی از سهم این بازار را در بین ۱۲شرکت پرداخت به خود اختصاص دهد که نشان از ظریب بالای نفوذ این شرکت در این حوزه است.

برترین شرکت از نظر مبلغ تراکنش

همچنین شرکت به پرداخت ملت در دو حوزه ابزار کارتخوان فروشگاهی و پذیرش اینترنتی نیز توانسته که رتبه دوم از نظر تعداد تراکنش را نیز در بین شرکت های پرداخت کسب نماید ؛ این درصورتی است که از نظر مبلغ تراکنش همچنان رتبه اول را در تمامی ابزارهای پذیرش در اختیار گرفته است. بدینصورت که با پوشش ۱۸/۲۶ درصدی از مبالغ بازار کارتخوان فروشگاهی، بالاترین سهم را در اختیار خود دارد.
همچنین این شرکت در مهر ما ه نیز به ترتیب با ارقامی معادل ۳۳/۱۹ و ۵۱/۵۱ درصد بخش قابل توجهی از بازار مبلغی تراکنشهای اینترنتی و موبایلی را کسب نموده است .

بیشترین سهم بازار در حوزه سرویس پرداخت قبض و شارژ

در بررسی سهم هر شرکت پرداخت در ارائه انواع سرویس، شرکت به پرداخت ملت با رشد ۸۴درصدی و کسب سهم حدود ۳۰درصدی در ماه های شهریور و مهر ۱۴۰۱ بهترین شرکت از لحاظ تعداد تراکنش در ارائه سرویس پرداخت قبض و خرید شارژ بوده است.

 

البته با وجود اینکه این شرکت در بخش تراکنش‌های خرید رتبه دوم را از نظر تعداد تراکنش داشته اما از منظر مبلغ تراکنش در تمامی بخش های ازجمله تراکنش های خرید و پرداخت قبض و خرید شارژ بالاترین رتبه را کسب کرده است.

 

بی همتا در بازار ابزارهای موبایل

در بررسی ابزارهای پذیرش فعال هر شرکت پرداخت، شرکت به پرداخت در بخش ابزار پذیرش موبایلی با سهم حدود ۹۵درصد در این بخش، بخش عظیمی از سهم بازار ابزارهای موبایلی فعال را در اختیار دارد

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا